اقدامات مجلس در زمینه بودجه‌ریزی در حوزه دانش‌بنیان رو به جلو بوده است
عضو هیات رئیسه مجلس:

اقدامات مجلس در زمینه بودجه‌ریزی در حوزه دانش‌بنیان رو به جلو بوده است

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: وضعیت کشور در حوزه دانش بنیان و مسائل علمی و فناوری در سال جاری نسبت به سال گذشته بهتر خواهد بود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محسن پیرهادی با بیان اینکه اقدامات مجلس یازدهم در حوزه سیاست گذاری و بودجه ریزی در حوزه دانش بنیان رو به جلو بوده است، گفت: دست دستگاه های دولتی و مجموعه های دانش بنیان برای انجام و توسعه فعالیت هایشان باز است و از سویی مجموعه‌ها به نوعی با حوزه دانش بنیان و فناوری اطلاعات گره خورده اند.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم با یادآوری اینکه مجلس یازدهم بودجه قابل توجهی را برای موضوع دانش بنیان در نظر گرفته است، ادامه داد: وضعیت کشور در حوزه دانش بنیان و مسائل علمی و فناوری در سال جاری نسبت به سال گذشته بهتر خواهد بود؛ موضوع علم مورد تاکید جدی رهبر معظم انقلاب است و باید در ریل گذاری ها منویات ایشان را مدنظر قرار داد.

وی با اشاره به اینکه هر دستگاه اجرایی یک پیوست علمی و فناوری دارد و این نوعی حُسن است، گفت: از لحاظ عدد و رقم اعتبارات حوزه دانش بنیان در بودجه ۱۴۰۲ نسبت به سال های گذشته افزایش یافته و مجموعه ها و جوانان نخبه و دانشمند در حال فعالیت در بازارهای داخلی و بین المللی هستند در واقع مسیر دانش بنیان و فناوری اطلاعات در کشور از لحاظ میزان احکام برنامه‌ای و بودجه رو به رشد و پیشرفت است.

کد خبر: ۲۳۲٬۴۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha