۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
بهترین ساعت هوشمند سامسونگ ۲۰۲۳

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ ۲۰۲۳

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ 2023 چه مدل هایی هستند؟ یکی از محصولات پر طرفدار سامسونگ، گلکسی واچ یا همان ساعت هوشمند می باشد.

به گزاش بازار، بهترین ساعت هوشمند سامسونگ ۲۰۲۳ چه مدل هایی هستند؟ یکی از محصولات پر طرفدار سامسونگ، گلکسی واچ یا همان ساعت هوشمند می باشد. گلکسی واچ های سامسونگ با قرار گرفتن روی مچ دست، امکان استفاده از تمامی ویژگی های یک گوشی هوشمند را به شما می دهند. در این مطلب به معرفی و بررسی بهترین ساعت هوشمند سامسونگ ۲۰۲۳ می پردازیم.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ ۲۰۲۳ چه مدل هایی هستند؟ یکی از محصولات پر طرفدار سامسونگ، گلکسی واچ یا همان ساعت هوشمند می باشد. گلکسی واچ های سامسونگ با قرار گرفتن روی مچ دست، امکان استفاده از تمامی ویژگی های یک گوشی هوشمند را به شما می دهند. در این مطلب به معرفی و بررسی بهترین ساعت هوشمند سامسونگ ۲۰۲۳ می پردازیم.

چرا باید بهترین اسمارت واچ را انتخاب کنیم؟

در عصر جدید، ساعت هوشمند یکی از دستگاه ‌هایی است که تاثیر قابل توجهی بر روی زندگی ما دارد. ساعت هوشمندی که به گوشی شما متصل می ‌شود، امکان مشاهده اعلان ‌ها، پاسخ دادن به تماس‌ ها و یا حتی تماس گرفتن مستقیم را می‌ دهد. همچنین، می ‌توانید برنامه‌ های مختلف را مستقیماً از مچ دست خود کنترل کنید. با خرید ساعت هوشمند سامسونگ، می توانید به تعداد زیادی از این ویژگی ‌ها دسترسی داشته و از آن‌ها به بهترین شکل ممکن بهره ببرید.

امکانات ساعت هوشمند سامسونگ

شاید بخواهید بدانید که یک ساعت هوشمند سامسونگ چه امکاناتی دارد.به طور کلی گلکسی واچ ها به امکانات زیر مجهز هستند:

  1. صفحه نمایش با کیفیت بالا: یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک ساعت هوشمند باید داشته باشد، برخورداری از صفحه نمایش با کیفیت است تا به کاربر امکان مشاهده و استفاده ی راحت و آسان از امکانات را بدهد.

  2. قابلیت اتصال به گوشی: ساعت هوشمند سامسونگ به گوشی هوشمند کاربر متصل شده و اجازه می دهد تماس ‌ها، پیام ‌ها و اعلان ‌های گوشی هوشمند را به صورت راحت دریافت کنید.

  3. برنامه های تناسب اندام: گلکسی واچ سامسونگ یک ساعت هوشمند با ویژگی‌ های بسیار پیشرفته برای تناسب اندام و ورزشکاران است. این ساعت هوشمند با داشتن امکانات متنوعی نظیر ردیابی فعالیت بدنی، ایجاد برنامه ‌های تمرینی، نظارت بر میزان خواب ، مدیریت استرس و... می تواند ورزش کردن را لذت بخش تر کند.

  4. برقراری تماس: از پرکاربرد ترین امکانات گلکسی واچ ها می توان به برقراری تماس اشاره کرد. با ساعت هوشمند می توانید تماس های تلفنی مهمتان را پاسخ دهید یا تماس بگیرید.

  5. سیستم ردیابی: یکی دیگر از قابلیت های ساعت هوشند سیستم ردیابی یا همان GPS می باشد.

  6. برنامه‌های کاربردی: یک ساعت هوشمند سامسونگ باید دارای برنامه‌ های کاربردی مختلف می باشد که از آن‌ ها می‌ توان به عنوان یک اکسسوری هوشمند استفاده کرد. برخی از این برنامه ‌ها شامل پخش موسیقی، نمایش آب و هوا، پیگیری مسیر و غیره هستند.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ برای ورزش

بهترین ساعت هوشمند برای ورزش چه مدلی است؟ همه ی مدل های گلکسی واچ که در سایت سامسونگ قرار دارند مناسب برای ورزش و تناسب اندام می باشند. از مزایای گلکسی واچ برای تناسب اندام و ورزشکاران می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. فعالیت بدنی: با استفاده از ساعت هوشمند سامسونگ، می ‌توانید میزان قدم‌ های خود، مسافت پیموده شده، کالری مصرفی و دیگر اطلاعات مربوط به فعالیت بدنی خود را بررسی کنید.

  2. نظارت بر میزان خواب: گلکسی واچ با دارا بودن قابلیت نظارت بر میزان خواب، به کاربران امکان بهبود کیفیت خواب را می‌ دهد. با استفاده از این ساعت هوشمند، شما می ‌توانید میزان خواب خود را بررسی کنید و در صورت نیاز، تغییراتی در زمینه روال خواب خود ایجاد کنید.

  3. مدیریت استرس: با قابلیت مدیریت استرس گلکسی واچ سامسونگ می توانید سطح استرس خود را کاهش دهید.

به طور کلی، گلکسی واچ سامسونگ با داشتن امکانات پیشرفته و کارآمد، به ورزشکاران و علاقه‌ مندان به تناسب اندام کمک می کند تا تمرینات بهتری داشته باشند.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

در این قسمت قصد داریم به معرفی بهترین ساعت هوشمند سامسونگ ۲۰۲۳ از نظر کاربران و تجربه ی خرید آن ها بپردازیم. با معرفی چندین مدل ساعت هوشمند به شما کمک می کنیم تا گلکسی واچ متناسب با نیاز و بودجه تان را خریداری نمایید.

گلکسی واچ ۵ پرو سامسونگ

Shape2

بدون شک گلکسی واچ ۵ پرو (galaxy watch ۵pro) یکی از بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ می باشد که از طراحی و امکانات خارق العاده ای برخوردار است. جنس بدنه ی این ساعت از تیتانیوم است و در برابر هرگونه فشار و ضربه مقاوم بوده و مناسب برای هر فعالیت ورزشی می باشد. گلکسی واچ ۵ پرو دارای گواهی IP۶۸ است در نتیجه در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. نمایشگر سوپر آمولد ۱.۴ اینچی این ساعت با رزولوشن ۴۵۰x۴۵۰ پیکسل کیفیت خوبی دارد و می تواند جزئیات و رنگ ها را دقیق به نمایش بگذارد. باتری ۵۹۰ میلی آمپر ساعت نیز توانایی نگه داری شارژ طولانی مدت را دارد.پردازنده ی گلکسی واچ ۵ پرو اگزینوس w۹۲۰ است و عملکرد خوب و سریعی در اجرای برنامه ها دارد. سنسورهای BioActive روی دو دکمه کناری ساعت قرار گرفته اند که با قرار دادن دو انگشت بر روی آن ها، فعال شده و می توانید اطلاعات مختلفی مثل چربی بدن، سطح مایعات، تراکم ماهیچه و BMI بدنتان را اندازه گیری نمایید.

جدول مشخصات گلکسی واچ پرو ۵

مشخصات

گلکسی واچ ۵ پرو

جنس بدنه

تیتانیوم، شیشه

وزن

۴۶.۵ گرم

گواهی IP۶۸

دارد

نوع نمایشگر

سوپر آمولد

سایز صفحه نمایش

۱.۴ اینچ

رزولوشن

۴۵۰x۴۵۰ پیکسل

پردازشگر

اگزینوس W۹۲۰

سیستم عامل


Android Wear OS ۳.۵, One UI Watch ۴.۵

حافظه داخلی

۱۶ گیگابایت

رم

۱.۵ گیگابایت

باتری

۵۹۰ میلی آمپر ساعت

حسگر ها

سنسور BioActive سامسونگ (ضربان قلب اپتیکال، تحلیل الکتریکی قلب، تحلیل آمپدانس بیوالکتریک)، حسگر دما، شتاب‌سنج، فشارسنج، سنسور ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیس، حسگر نور


 


 

گلکسی واچ ۵ سامسونگ

ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵ یکی از بهترین ساعت های سامسونگ ۲۰۲۳ است که طرفدارن بسیاری دارد. این ساعت مجهز به گواهی IP۶۸ بوده و در مقابل نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است. نمایشگر سوپر آمولد ۱.۴ اینچی این ساعت با رزولوشن ۴۵۰x۴۵۰ پیکسل کیفیت خوبی دارد و می تواند جزئیات و رنگ ها را دقیق به نمایش بگذارد. حسگر قدرتمند ۳ در ۱ سامسونگ BioActive در واچ ۵ سامسونگ سه سنسور سلامت را به طور مؤثر کنترل می کند. شامل: حسگر آنالیز امپدانس بیوالکتریک، سنسور قلب الکتریکی (ECG) و سنسور ضربان قلب نوری. نقش و عملکرد هر کدام از این سنسورها به شکل زیر است:

سنسور Bioelectrical Impedance Analysis یا BIA: همه چیز از درصد چربی بدن (BIA) گرفته تا وزن ماهیچه های اسکلتی را کنترل کنید. 

ردیابی ECG در زمان واقعی به شما کمک می کند با اندازه گیری ضربان قلب و ریتم برای هر گونه بی نظمی با قلب خود هماهنگ بمانید.

سنسور اپتیکال ضربان قلب: ضربان قلب و فشار خون خود را برای ردیابی سلامت قلبی عروقی خود و تشخیص ضربان قلب غیرعادی و نظارت بر فشار خون خود کنترل کنید.

جدول مشخصات گلکسی واچ ۵ سامسونگ

مشخصات

گلکسی واچ ۵ پرو

جنس بدنه

آلومینیوم ، شیشه

وزن

۳۳.۵ گرم

گواهی IP۶۸

دارد

نوع نمایشگر

سوپر آمولد

سایز صفحه نمایش

۱.۴ اینچ

رزولوشن

۴۵۰x۴۵۰ پیکسل

پردازشگر

اگزینوس W۹۲۰

سیستم عامل


Android Wear OS ۳.۵, One UI Watch ۴.۵

حافظه داخلی

۱۶ گیگابایت

رم

۱.۵ گیگابایت

باتری

۴۱۰ میلی آمپر ساعت

حسگر ها

سنسور BioActive سامسونگ (ضربان قلب اپتیکال، تحلیل الکتریکی قلب، تحلیل آمپدانس بیوالکتریک)، حسگر دما، شتاب‌سنج، فشارسنج، سنسور ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیس، حسگر نور


 


 

گلکسی واچ ۴ سامسونگ

Shape3

گلکسی واچ ۴ سامسونگ یکی دیگر از ساعت های هوشمند پرطرفدار می باشد. جنس بدنه این ساعت از آلومینیوم و شیشه است. گلکسی واچ ۴، مانند گلکسی واچ ۵ و واچ ۵ پرو دارای گواهی IP۶۸ است و از نمایشگر فشار خون پشتیبانی می ‌کند. این ساعت هوشمند دارای نمایشگر سوپر آمولد ۱.۴ اینچی است و ظرفیت باتری آن ۳۶۱ میلی آمپر ساعت می باشد. پردازنده ی اگزینوس W۹۲۰ به همراه رم ۱.۵ گیگابایتی galaxy watch ۴ موجب عملکرد سریع آن در اجرای برنامه ها می شوند. در واقع، یکی از قابلیت ‌های جدید ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ ، داشتن سنسور ۳ در ۱ بیواکتیو است که به ساعت این امکان را می ‌دهد تا ضربان قلب، اکسیژن خون و ترکیب بدنی را اندازه‌گیری کند. این سنسور، به صورت مداوم اطلاعات را درباره سلامتی شما جمع ‌آوری می ‌کند و به شما کمک می ‌کند تا درک بهتری از وضعیت سلامتی خود داشته باشید. همچنین، این ساعت هوشمند به تکنولوژی پیشرفته‌ ای برای پیش‌ بینی و تشخیص بیماری ‌های قلبی مجهز شده و به شما اعلام می ‌کند که آیا نیاز به مراجعه به پزشک دارید یا خیر. سنسور ضربان قلب گلکسی واچ ۴ دارای دقت کافی است و با برنامه‌ های خود سامسونگ بیشترین هماهنگی را دارد. اما شما می ‌توانید از این سنسور در برنامه ‌هایی مانند Nike Running Club و Strava نیز استفاده کنید. این برنامه‌ ها با ارتباط با سنسور اطلاعات دقیق ‌تری درباره ضربان قلب خود به دست آورید. با استفاده از این قابلیت‌ ها، شما می ‌توانید به بهترین شکل ممکن از ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ بهره ببرید و از ویژگی‌ های آن به راحتی استفاده کنید.

جدول مشخصات گلکسی واچ ۴ سامسونگ

مشخصات

گلکسی واچ ۵ پرو

جنس بدنه

آلومینیوم ، شیشه

وزن

۵۲ گرم

نوع نمایشگر

سوپر آمولد

سایز صفحه نمایش

۱.۴ اینچ

رزولوشن

۴۵۰x۴۵۰ پیکسل

پردازشگر

اگزینوس W۹۲۰

سیستم عامل


Android Wear OS, One UI Watch ۳

حافظه داخلی

۱۶ گیگابایت

رم

۱.۵ گیگابایت

باتری

۳۶۱ میلی آمپر ساعت

حسگر ها

حسگر شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، حسگر اپتیکال ضربان قلب با قابلیت محاسبه سطح اکسیژن خون (SpO۲)، الکتروکاردیوگرام، فشارسنج


 

آیا گلکسی واچ سری ۵ با گوشی های آیفون سازگاری دارد؟

گلکسی واچ سری ۴ و سری ۵ با گوشی‌ های اپل سازگاری ندارند و فقط با گوشی‌ های اندرویدی سازگار هستند. اما می ‌توانید گلکسی واچ ‌هایی مانند گلکسی واچ ۳ و ۲ را به گوشی آیفون خود متصل کنید. برای این کار، باید برنامه Samsung Galaxy Watch از App Store را روی گوشی آیفون خود نصب کنید. با این برنامه، می‌ توانید ارتباط بین گلکسی واچ و گوشی آیفون خود را برقرار کرده و اطلاعات خود را مانند ضربان قلب، فعالیت ‌های ورزشی و خواب را در گوشی آیفون خود مشاهده کنید. همچنین، با استفاده از این برنامه، می ‌توانید اعلان ‌هایی که در گوشی آیفون خود دریافت می‌ کنید، روی گلکسی واچ خود نیز مشاهده کنید.

گلکسی واچ سری ۴ با ۵ چه تفاوتی دارد؟

گلکسی واچ سری ۴ و ۵ تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند و تفاوت اصلی آنها در بعضی از ویژگی ‌های فنی و برنامه ‌های نرم‌افزاری است. از جمله تفاوت ‌های اصلی گلکسی واچ سری ۵ نسبت به نسل قبلی عبارت‌اند از:

  • مقاومت بیشتر در برابر آب و گرد و غبار با گواهی IP۶۸

  • بلوتوث نسخه ۵

  • باتری با ظرفیت بیشتر برای شارژ بیشتر و استفاده بیشتر

  • سنسور سنجش دمای بدن برای پیگیری دقیق‌ تر ورزش‌ های مختلف

  • صفحه نمایش بزرگتر و روشن‌ تر با رزولوشن بالاتر

  • افزودن قابلیت شناسایی خودکار تمرین‌ های ورزشی

  • بهبود عمر باتری با استفاده از حالت سوپرشارژ

هر دو نسخه گلکسی واچ سری ۴ و ۵ دارای سنسورهای پیشرفته ‌ای مانند سنسور ضربان قلب، شتاب‌ سنج، ژیروسکوپ، مغناطیس ‌سنج و GPS هستند. همچنین، هر دو دستگاه از سیستم عامل Tizen ۴.۰ پشتیبانی می ‌کنند که بهبود هایی در کارایی و برنامه‌ های نرم‌ افزاری را به ارمغان آورده است. بنابراین، اگر شما به دنبال یک دستگاه هوشمند با قابلیت‌ های پیشرفته ‌تر هستید، گلکسی واچ سری ۵ گزینه مناسبی است. اما، اگر می ‌خواهید یک دستگاه با کارایی خوب و قیمت مناسب تهیه کنید، گلکسی واچ سری ۴ نیز گزینه ‌ی خوبی است.

قیمت گلکسی واچ سامسونگ

چنانچه قصد خرید گوشی و گلکسی واچ را دارید می توانید با تماس به شعب نمایندگی سامسونگ یا از طریق سایت سامسونگ از قیمت روز گوشی سامسونگ و گلکسی واچ مطلع شده و نسبت به خرید نقدی و اقساطی آن اقدام نمایید. اعتماد به فروشگاه عرضه‌ کننده کالا، اطمینان از اصالت کالا و صحت خدمات ارائه ‌شده، اصلی ‌ترین دغدغه کاربرانی است که قصد خرید گوشی و ساعت هوشمند اصل را دارند بنابراین بهتر است محصولات سامسونگ خود را از نمایندگی خریداری نمایید زیرا نمایندگی سامسونگ در ایران، این امکان را برای مصرف‌ کنندگان فراهم کرده تا با اطمینان کامل، خریدی آسان را تجربه کرده و از عملکرد و کیفیت گوشی، تبلت و ساعت هوشمند سامسونگ لذت ببرند.


 


 

کد خبر: ۲۳۲٬۴۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha