۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
رونق صنعت ساختمان منجر به پویایی سایر اصناف می شود
مدیرفروش شرکت آق پروفیل:

رونق صنعت ساختمان منجر به پویایی سایر اصناف می شود

گرگان- زرگری، مدیرفروش شرکت آق پروفیل با بیان اینکه ایجاد رونق در صنعت ساختمان منجر به پویایی سایر اصناف می شود، گفت: با رفع مشکلات پیش روی انبوه سازان، تولید مسکن رونق دوباره خواهد داشت.

هدیه زرگری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد:قطعا همه مطلع هستیم که صنعت ساختمان طی سال های گذشته به خصوص دو سه سال اخیر شرایط سختی را پشت سر گذاشته که این مساله بر تمام شبکه فعال این صنعت تاثیر گذاشته است.

مدیرفروش شرکت آق پروفیل با بیان اینکه صنعت ساختمان به همراه خود، واحدها و اصناف بسیاری را فعال می کند، افزود: در صورتی که توجه ویژه ای برای رفع مشکلات پیش روی صنعت ساختمان شود، قطعا شاهد رونق دوباره در حوزه تولید خواهیم بود.

او ضمن یادآوری اینکه شرکت آق پروفیل تنها کارخانه صنعتی تولید پروفیل استان است، افزود: پروفیل های این شرکت ۱۰ سال ضمانت بی قید و شرط دارد.

وی با تاکید بر اینکه برای تولید در و پنجره از یراق آلات باکیفیت استفاده می شود، اضافه کرد: شیشه های در و پنجره تولیدی شرکت با بزرگترین دستگاه صنعتی برش می شود همچنین علاوه بر دو جداره شدن، این محصولات توسط گاز آرگون هم عایق می شوند.

زرگری با اعلام این نکته که هزینه های نصب، باربری و خدمات پس از فروش در و پنجره به عهده خود کارخانه است، افزود: پروژه های زیادی همچون مسکن مهر گرگان و گنبد، دانشگاه آزاد، نوسازی مدارس، جهاد سازندگی، قرارگاه خاتم الانبیا و ستاد مرزبانی توسط این شرکت ارائه شده است.

کد خبر: ۲۳۲٬۳۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha