۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
فراز صنعت: ثبات قیمت دستگاه تولید مواد شوینده خانگی (فرصت خود اشتغالی)

فراز صنعت: ثبات قیمت دستگاه تولید مواد شوینده خانگی (فرصت خود اشتغالی)

قیمت دستگاه تولید مواد شوینده خانگی در مرحله ثبات قرار دارد.

به گزارش بازار، قیمت دستگاه تولید مواد شوینده خانگی در مرحله ثبات قرار دارد. چندی پیش به دلیل نوسانات شدید بازار و همچنین نوسان دلار و استیل قیمت دستگاه های مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده با نوسان رو به رو بود و امروز شاهد ثبات قیمت نسبی تجهیزات مورد نیاز برای خط تولید مواد شوینده هستیم.

بررسی قیمت دستگاه تولید مواد شوینده خانگی

در ابتدا باید بدانیم برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده خانگی به چه تجهیزاتی نیاز است بعد از آن می توانیم قیمت آن را نیز مورد بررسی قرار دهیم:

تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده در منزل

  1. میکسر تک فاز: یکی از تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده خانگی دستگاه میکسر است که برای مخلوط کردن مواد از آن استفاده می شود از آن جا که قرار است این دستگاه در منزل استفاده شود بهتر است که به صورت تک فاز باشد زیرا معمولا برق منازل تک فاز می باشد. قیمت دستگاه میکسر حدود ۸۵ میلیون تومان می باشد؛
  2. دستگاه تصفیه آب: دستگاه تصفیه آب یکی دیگر از تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی خط شوینده خانگی است. این دستگاه همان طور که از نامش پیدا است عملیات تصفیه آب را انجام می دهد که این اقدام در خط تولید مواد شوینده ضروری است. قیمت  دستگاه تصفیه آب چیزی حدود ۱۰۰ میلیون تومان می باشد؛
  3. دستگاه پرکن تک نازل: این دستگاه که برای پرکن مایعات کاربرد دارد در راه اندازی خط تولید مواد شوینده خانگی نیز نیز استفاده می شود؛ البته می توان به  صورت دستی اقدام به پرکردن ظروف خود نمایید و این دستگاه را خریداری نکنید این دستگاه می تواند سرعت عمل شما را در روند تولید افزایش دهد. قیمت تقریبی دستگاه پرکن در حدود ۴۰ میلیون تومان می باشد؛
  4. دستگاه دربند تک هد دستی: از این دستگاه برای دربندی محصولات استفاده می شود و قیمت تقریبی آن حدود ۱۰ میلیون تومان می باشد؛
  5. مخزن ذخیره پلی اتیلن:  این دستگاه نیز در خط تولید شوینده خانگی کاربرد دارد و قیمت آن حدود ۲۰ میلیون تومان می باشد.

با این اوصفاف زمانی که پرسیده می شود قیمت دستگاه تولید مواد شوینده خانگی چقدر است؟ منظور تمامی تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی خط خانگی می باشد و هم اکنون با هزینه بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان می توانید خط تولید خود را در منزل راه اندازی کنید.

لازم به ذکر است فضای مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید چیزی حدود ۲۵ متر می باشد یعنی اگر شما انباری یا زیرزمین بلااستفاده در منزل خود دارید می توانید آن را تبدیل به یک کارخانه کوچک کنید.

آیا راه اندازی خط تولید مواد شوینده خانگی نیاز به مجوز دارد؟

باید بدانید که ما مجوزی برای راه اندازی خط  شوینده در منزل نداریم به همین دلیل شما نمی توانید با برند اختصاصی کار کنید و باید محصول خود را به صورت فله در بطری های بدون برند، گالن ها و... قرار دهید که برای ارائه به مدارس، هتل ها، رستوران ها و یا فروشگاه های مواد شوینده که در کنار دیگر محصولات، محصولات شوینده به صورت فله نیز می فروشند، کاربرد دارد. در آینده می توانید با گسترش کار خود اقدام به اخذ مجوز و برند اختصاصی خود نمایید و کسب و کار خود را بزرگتر کنید.

مزایای راه اندازی خط تولید مواد شوینده خانگی

خیلی راحت با در اختیار داشتن یک فضای کوچک و تجهیزات حداقلی با یک فرمول مناسب می توانید محصول با کیفیت در منزل تولید کنید. این کار علاوه بر داشتن درآمد مناسب امکان رشد در آن وجود دارد چرا که با افزایش سرمایه در آینده می توانید مجوزهای لازم را گرفته و برند اختصاصی خود را در مواد شوینده داشته باشید. بسیاری از افراد هم اکنون به تولید مواد شوینده خانگی مشغول هستند و از درآمد خود راضی می باشند.

معایب راه اندازی خط تولید شوینده خانگی

از آن جا که این کسب و کار بدون مجوز است نباید کسب و کار خود را به صورت علنی نشان دهید و نمی توانید برند اختصاصی در تولید مواد شوینده داشته باشید مگر این که در آینده بخواهید مجوزهای لازم را بگیرید که در این صورت می توانید به عنوان یک شغل با آینده ای روشن به آن نگاه کنید.

خرید و قیمت دستگاه خط تولید مواد شوینده خانگی

باید در نظر داشت  که با توجه به  ثبات نسبی قیمت ها هم اکنون زمان مناسب برای خرید تجهیزات مورد نیاز می باشد در این راستا شرکت فراز صنعت با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات مورد نیاز در راه اندازی خط تولید مواد شوینده هم اکنون تمامی دستگاه های مورد نیاز را با کیفیت بالا و گارانتی یک ساله به علاوه ۱۰ سال خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می دهد که خط تولید شما با هیچگونه چالش و توقفی رو به رو نشود. علاوه بر این فراز صنعت بعد از آنالیز رقبا تجهیزات خود را با بالاترین کیفیت ممکن و با قیمت رقابتی عرضه می کند.

اگر می خواهید خط تولید مواد شوینده خانگی راه بیندازید هم اکنون فرصتی برای خود اشتغالی می باشد و می توانید کسب و کار خود را به سادگی استارت بزنید. ما در کنار شما هستیم تا آینده ای روشن بسازیم.

مزایای خرید از تجهیزات مناسب برای خط شوینده خانگی از فراز صنعت

  1. استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید دستگاه ها
  2. دوام، استحکام و عمر مفید بالا
  3. گارانتی ۲ ساله بدون قید و شرط
  4. خدمات پس از فروش ۱۰ ساله با پشتیبانی بسیار قوی
  5. امکان سفارشی سازی در تولید دستگاه ها طبق نیاز مشتری
  6. ایجاد قیمت های رقابتی
  7. نصب و راه اندازی رایگان دستگاه ها در محل
  8. آموزش رایگان ۲ نفر از پرسنل شما برای کارایی بهتر
  9. مشاوره رایگان برای ایجاد انواع خط تولید
  10. تحویل به موقع و خیلی سریع زود تر از زمان درج شده در قرار داد
  11. تولید اختصاصی توسط شرکت فراز صنعت
  12. و دیگر خدماتی که بعد از خرید از متوجه آن خواهید شد.

جهت خرید و مشاوره رایگان می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

شماره تماس: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

شماره تماس دوم: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

مشاوره و فروش: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

کد خبر: ۲۳۲٬۲۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha