۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵
هنوز لایحه ای برای ترمیم حقوق کارکنان ارائه نشده است
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

هنوز لایحه ای برای ترمیم حقوق کارکنان ارائه نشده است

حاجی بابایی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه گفت: ترمیم حقوق کارکنان دولت در نیمه دوم سال مستلزم رعایت اصل ۷۵ قانون اساسی است و دولت باید لایحه ارائه دهد.

به گزارش بازار، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، با اشاره به نظام هماهند پرداخت و همسان سازی حقوق‌ها در لایحه برنامه هفتم گفت: نظام پرداخت مدت هاست که مرده و نای حرکت ندارد و هرکس هر میزان حقوق دریافت می‌کند، ناراضی است، معتقدم دولت باید نظامی را باید ایجاد کند که رضایت حداقلی در این باره داشته باشیم و بازنشستگان لشکری، کشوری و تامین اجتماعی احساس آرامش بیشتری را داشته باشند.

وی افزود: ما این راه بر اساس برنامه ششم مصوب کردیم و به کمیسیون تلفیق فرستادیم، انشاءالله در کمیسیون تلفیق تصویب شود و به صحن علنی مجلس بیاید تا گام بلندی در جهت عدالت اجتماعی و بهبود معیشت کارکنان دولت به ویژه بازنشستگان لشکری، کشوری و تامین اجتماعی به وجود بیاید.

حاجی بابایی در پاسخ به این سوال که آیا بحثی درباره ترمیم حقوق کارکنان دولت در نیمه دوم سال ارائه شده است، تصریح کرد: این موضوع از مواردی است که مستلزم رعایت اصل ۷۵ قانون اساسی است و دولت باید لایحه ارائه دهد و هنوز چیزی در این باره به مجلس ارائه نشده است.

کد خبر: ۲۳۲٬۲۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha