۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
صدور مجوز استخدام ۵ هزار نخبه در دستگاه‌های اجرایی

صدور مجوز استخدام ۵ هزار نخبه در دستگاه‌های اجرایی

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: مجوز استخدام ۵ هزار نفر از نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را سازمان اداری استخدامی صادر کرده است.

به گزارش بازار، ناصر باقری‌مقدم افزود: پرونده ۴۵۰ نفر از نخبگان به مرحله معرفی به دستگاه‌ها رسیده و ارزیابی علمی ۵۵۰ نفر انجام شده است.

وی درباره مراحل جذب نخبگان در دستگاه‌ها گفت: ابتدا افراد باید اطلاعات خود را در سامانه بنیاد ملی نخبگان بارگذاری کنند، سپس ارزیابی علمی صورت می‌گیرد و در صورت کسب امتیازات لازم وارد مرحله ارزیابی شغلی خواهند شد و پس از آن وارد فرایند توانمندسازی (مرتبط با دستگاه‌ها) می‌شوند و پس از دوره توانمندسازی در نهایت نخبگان به دستگاه‌های اجرایی معرفی خواهند شد.

ناصری مقدم ادامه داد: برای افراد باقی مانده در روزهای آینده سامانه بنیاد فعال می‌شود و می‌توانند از شغل محل‌های معرفی شده انتخاب کنند. فراخوان جدید جذب نیز در دو یا سه هفته آینده اعلام می‌شود.

باقری مقدم خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها شغل محل‌های خودشان را به ما اعلام کرده اند و ما آن را بر روی وبگاه بارگذاری کرده ایم و افراد اطلاعات خود را برای یک شغل محل بارگذاری می‌کنند.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان تصریح کرد: فرق فراخوان اول جذب در سال گذشته و فراخوان دوم که به زودی اعلام می‌شود این است که سال گذشته ابتدا فراخوان دادیم و بعد از آن شغل محل به هزار نفر اختصاص دادیم در حالی که امسال برای ۴ هزار نفر باقی مانده، شغل محل‌ها اعلام شده است و افراد براساس شغل محل‌ها درخواست می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین تعداد نخبگان جذب شده در سازمان توسعه بنادر بوده است.

کد خبر: ۲۳۲٬۲۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha