۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
یک ردیاب قدرتمند چه ویژگی هایی دارد؟

یک ردیاب قدرتمند چه ویژگی هایی دارد؟

شما چه انتظاری از یک جی پی اس خودرو دارید؟ دوست دارید امکانات یک ردیاب خودرو در چه حدی باشد؟

به گزارش بازار، شما چه انتظاری از یک جی پی اس خودرو دارید؟ دوست دارید امکانات یک ردیاب خودرو در چه حدی باشد؟ به طور یقین همه مشتریان و خریداران ردیاب خودرو دوست دارند از ردیابی استفاده کنند تا استرس های روزانه آن ها را در مورد سرقت خودروی خود برطرف کند. یک ردیاب قدرتمند چه امکاناتی دارد؟ این سوالی است که خریداران ردیاب خودرو به دنبال پاسخ آن می باشند.

پرفروش ترین ردیاب خودرو؛ ردیاب قدرتمند و کاربردی

در سال های اخیر رشد تکنولوژی آنقدر سریع بوده است که کسی فکر نمی کرد که روزی فناوری پیشرفته GPS که در ابتدا تنها در آمریکا استفاده می شد به یک ابزاری جهت تامین امنیت افراد یا وسائل نقلیه آن ها تبدیل شود. با گذشت زمان این تکنولوژی پیشرفته تر شد تا جایی که مشتریان آن هر روز پرتوقع تر می شدند. در حال حاضر امکانات ردیاب خودرو فقط تامین امنیت نیست و با امکاناتی که جهت رفاه صاحبان خودرو در دسترس آن ها قرار می گیرد توانسته است رضایت آن ها را جلب کند. هر چقدر امکانات یک ردیاب با نظرات مشتریان ردیاب خودرو بیشتر هماهنگ باشند نشان دهنده این موضوع می باشد که انتخاب بهتری صورت گرفته است. در واقع یک ردیاب قدرتمند یک ردیاب پرفروش می باشد.

برترین امکانات ردیاب خودرو چیست؟

ردیاب خودرو هم مانند سایر تجهیزات امنیتی دارای امکانات مختلفی می باشند که در واقع هدف آن استفاده بیشتر از جی پی اس است. برخی از این ویژگی ها جهت رفاه رانندگان طراحی شده و برخی دیگر هم باعث عملکرد بهتر ردیاب می شود. مهم ترین و کاربردی ترین امکانات ردیاب خودرو چیست؟

  • استفاده از فناوری LBS جهت دسترسی به نقاط کور

جی پی اس در مناطقی که آنتن دهی ضعیف می باشد یا به اصطلاح نقطه کور آنتن است نمی تواند ارتباطی با نرم افزار داشته باشد. برای این مشکل از تکنولوژی موقعیت مکانی ایستگاه LBS استفاده می شود که در مناطق بدون اینترنت بتواند با خطای کم، موقعیت یابی بالایی داشته باشد. البته کمی خطا دارد ولی باز هم می توانید موقعیت خودرو را متوجه شوید. در ردیاب های پرقدرت به کارگیری فناوری LBS اهمیت بالایی دارد.

  • مجهز به سیستم دکمه کمک اضطراری یا S.O.S

رانندگی برای تمام افراد همراه با ریسک می باشد و رانندگان در جاده و خیابان هم ممکن است با شرایط خاصی روبه رو شوند که نیاز به کمک ضروری داشته باشند. ردیاب های امروزی خودرو این امکان را به خود اختصاص داده اند که در شرایط بحرانی بتوان موقعیت خودرو را برای افرادی که فرد تعیین کرده است، ارسال کنند.

  • مجهز به جی پی اس پر قدرت

عامل اصلی در دریافت و ارسال اطلاعات در ردیاب ها چیپستی به نام جی پی اس می باشد که می تواند از ماهواره ها موقعیت فعلی ردیاب را مشخص نماید. هر چقدر چیپست حساس تر و با قدرت تر باشد ردیاب عملکرد بهتری خواهد داشت و موقعیت یابی دقیق تری با میزان خطای کمتری را به فرد می دهد.

یک ردیاب قدرتمند چه ویژگی هایی دارد؟

  • دقت بالای ردیابی

از مهم ترین امکانات در ردیاب خودرو این است که شما بتوانید موقعیت کنونی آن را بدانید. زمانی این قابلیت کاربرد دارد که دقت ردیاب بالا باشد بنابراین در صورتی که ردیاب حرفه ای باشد دقت ردیابی آن هم بالا خواهد بود.

  • ردیابی آنلاین

هدف یک ردیاب پرقدرت ردیابی آنلاین موقعیت خودرو بر روی نقشه می باشد. با داشتن اپلیکیشنی که بر روی گوشی نصب می شود می توان از موقعیت فعلی خودرو حتی در حالت پارک هم آگاه شده و هم تاریخچه اطلاعات ذخیره شده مسیرهای آمد و شد را تا مدت ها در حافظه مشاهده کرد.

جهت خرید ردیاب خودرو با کارشناسان فروش پیام جی پی اس با شماره های ۰۹۱۲۴۲۵۱۶۷۶ و ۰۲۱۲۶۷۶۰۰۳۵ تماس بگیرید.

  • مشخص شدن وضعیت فعلی خودرو با سیستم اعلان هشدار

اعلان هشدار جی پی اس خودرو هم از نشانه های یک ردیاب خودرو می باشد که وضعیت خودرو را در هر وضعیتی به صاحب خودرو نشان می دهد. اعلام هشدار این سیستم در مورد باز و بسته شدن درب ها، ضربه خوردن به خودرو، جداسازی باتری خودرو، جا به جایی بدون روشن شدن ماشین، خروج از منطقه مشخص شده و ... می باشد.

  • باتری داخلی ردیاب برای موارد اضطراری

جی پی اس خودرو جهت انجام دادن فعالیت و کار دائم نیاز به برق خواهد داشت. ردیاب آهنربایی ردیاب هایی بدون سیم کشی و با باتری داخلی می باشند که مشکلی از بابت تامین برق ندارند و در ردیاب هایی که سیم کشی دارند با قطع سیم کشی سیستم ردیاب از کار می افتد و این مورد در ردیاب های قدرتمند به صورت تعبیه یک باتری داخلی حل می شود.

  • ردیاب با اپلیکیشن اختصاصی

ردیاب پر قدرت نیاز به داشتن یک اپلیکیشن اختصاصی دارد. اگر اپلیکیشنی که در اختیار خریداران گذاشته می شود به زبان فارسی باشد کاربری آسانی را برای افراد به همراه دارد. برخی از شرکت ها از نرم افزارهای از قبل نوشته شده استفاده می کنند که این مورد امنیت دستگاه را به خطر می اندازد. یکی از مهم ترین امکانات ردیاب خودرو حرفه ای وجود نرم افزاری اختصاصی برای ردیابی خودرو در هر موقعیتی بر روی نقشه می باشد و ذخیره کردن اطلاعات ذخیره شده رفت و آمد راننده به مدت طولانی بر روی حافظه می باشد.

  • خاموش کردن خودرو با یک کلیک از راه دور

از مشخصات یک ردیاب قدرتمند امکان خاموش کردن خودرو از راه دور می باشد. این خصوصیت بعد از به سرقت رفتن خودرو به کمک مالکان خودرو خواهد آمد و بعد از پیدا کردن موقعیت دقیق خودرو، راننده می تواند از طریق اپلیکیشن خودرو را خاموش کند.

  • پشتیبانی دائمی در زمان خرید ردیاب

مهم ترین مورد در زمان خرید ردیاب پشتیبانی همیشگی در زمان بروز مشکل یا طرح سوال می باشد. خرید ردیاب باید از برند معتبر و با پشتیبانی دائمی باشد تا کارشناسان فروش بتوانند در شرایط اضطراری و فوری پاسخگوی شما باشند.

یک ردیاب قدرتمند چه ویژگی هایی دارد؟

از کجا ردیاب خودروی پرقدرت بخریم؟

در مورد مشخصات انواع ردیاب خودروی قدرتمند و قابلیت های آن ها صحبت کردیم و در حال حاضر قصد داریم تا پاسخ سوال مشتریان را در مورد خریداری ردیاب قدرتمند بدهیم. ما برای خرید ردیاب به شما شرکت پیام جی پی اس را پیشنهاد می کنیم زیرا این شرکت فعال در زمینه فروش انواع ردیاب خودرو و همچنین ردیاب شخصی می باشد و ردیاب های خود را به همراه نرم افزار کاملاً فارسی ارائه می کند و همینطور وب اپلیکیشن تحت گوشی اندروید و ios دارد.

شرکت پیام جی پی اس بزرگترین فروشنده ردیاب شخصی و ردیاب خودرو در ایران با تکیه به تجربه و تخصص کارشناسان فنی خود مفتخر است اعلام نماید، آماده ارائه راهنمایی و مشاوره رایگان، خدمت شما عزیزان جهت انتخاب و خرید بهترین ردیاب خودرو و جی پی اس می باشد. جهت خرید با کارشناسان فروش با شماره های ۰۹۱۲۴۲۵۱۶۷۶ و ۰۲۱۲۶۷۶۰۰۳۵ تماس بگیرید.

کد خبر: ۲۳۲٬۲۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha