۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
آغاز ثبت نام مرحله دوم پرداخت وام ۲۰ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد

آغاز ثبت نام مرحله دوم پرداخت وام ۲۰ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی

موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از آغاز مرحله دوم ثبت نام وام ۲۰ میلیون تومانی برای ۸۰ هزار بازنشسته تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش بازار، میرهاشم موسوی، مدیرعامل بیمه تامین اجتماعی در بازدید از زیرساخت‌های بهداشت و درمان کیش، افزود: در مرحله اول وام ۴۰ هزار نفر پرداخت شده است و در این مرحله ظرفیت پرداخت دو برابر اعلام شده و با ثبت نام ۴۰ هزار متقاضی بازنشسته در مجموع، پرداختی‌ها به ۸۰ هزار نفر خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص اصلاح نظام پرداختی به پزشکان تامین اجتماعی نیز، گفت: طرح جدید تامین اجتماعی برای پزشکان، طرح اصلاح نظام پرداخت و پِرکِیس به پزشکان است و براساس آن بخشی از تعرفه عمومی غیردولتی، عملکرد و کیفیت عملکرد پزشکان خواهد بود.

موسوی افزود: در اجرای این طرح نظام پرداخت به پزشک جبران می‌شود و باعث ارتقاء کیفیت خدمات تخصصی در حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی در کشور خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه یکی از اقدامات دولت که با مداخله مستقیم رئیس جمهور انجام شد، بی‌سابقه‌ترین تعدیه بدهی به نظام صندوق‌های بازنشستگی بوده است، گفت: این تعدیه بدهی در دو سال گذشته بیش از ۱۸۰ هزار میلیارد تومان انجام شد و امسال هم حداقل ۷۰ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است و تاکنون ۲۵۰ هزار میلیارد تومان تعدیه بدهی انجام می‌شود.

میرهاشم موسوی افزود: بدهی‌های تامین اجتماعی به نظام بانک رفاه و کارگران حدود ۱۰۶ هزار میلیارد تومان بود و تصفیه شد و علاوه بر آن افزایش سرمایه کم سابقه‌ای را در نظام بانکی که حدود ۴۶ هزار میلیارد تومان ایجاد شده است.

کد خبر: ۲۳۲٬۰۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • بینام IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
      1 0
      چراهمسانسازی تامین اجتماعی انجام نمیگیردوقتی تورم صدرصداست وخط فقرهجده ملیون است همه چیزگران شده وواقعا"یک بازنشسته تامین اجتماعی باهشت ملیون تومن چندروزمیتوانددوام بیاورد
    • فاطمه فهیم نیا IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      0 0
      سلام من مستمری بگیر هستم و برای وام ۲۰ میلیون تومانی ثبت نام کردم چطور متوجه شوم ب من تعلق میگیرد
    • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      1 0
      اقای مدیر عامل همه اینها را خودتون میگیرید چه ربطی به ما دارد ما باقی مانده بیستو پنج درصد همسانسازی رامی خواهیم