۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
توسعه شرکت دارویی «فاران شیمی» در تویسرکان
فرماندار تویسرکان خبر داد

توسعه شرکت دارویی «فاران شیمی» در تویسرکان

همدان - فرماندار تویسرکان از توسعه شرکت دارویی فاران شیمی در تویسرکان خبر داد و گفت: پنج هکتار از ۱۴ هکتار اضافه شده به شهرک صنعتی در اختیار این شرکت قرار می گیرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی فرمانداری تویسرکان، سید رسول حسینی در جلسه علمی و پژوهشی بسیج اساتید که در فرمانداری تویسرکان برگزار شد با اشاره به ظرفیت بالای استعدادها و توانمندی بالقوه فراوان در شهرستان تویسرکان اظهار کرد: زمینه جذب علاقه‌مندان به تحصیل در مقاطع ارشد به بالا در شهرستان وجود دارد ولی نمی‌دانم چرا نتوانستیم از این توانمندی‌ها استفاده کنیم؟

وی محصول سیر و سماق را از ظرفیت‌های ارزشی شهرستان توسرکان دانست و گفت: متاسفانه به دلیل نبود کارخانه و سردخانه در تویسرکان سیر به طور دستی بسته‌بندی و در سردخانه‌های کرج نگهداری می‌شود.

فرماندار تویسرکان از توسعه شرکت دارویی فاران شیمی در تویسرکان خبر داد و گفت: پنج هکتار از ۱۴ هکتار اضافه شده به شهرک صنعتی در اختیار این شرکت قرار می گیرد.

حسینی افزود: شرکت داروسازی فاران شیمی در سال ۱۳۸۱ با ماهیت تعاونی تولیدی در زمینی با مساحتی حدود ۱۷ هزار متر مربع در شهرک صنعتی تویسرکان تأسیس شده است.

وی گفت: این شرکت کار خود را با تولید اسید سالیسیلیک آغاز و در سال ۱۳۸۶ به گروه صنعتی گلرنگ پیوست.

حسینی همچنین با اشاره به عدم اشتغال‌زایی مرکز رشد تویسرکان به عنوان یک شاخه‌ از پارک علم و فناوری استان از سهمیه ۱۲ نفر آن در سال گذشته افزود: شاید ما همراه با کارگروه مربوطه خوب عمل نکردیم پس باید با برنامه‌ریزی نیروی انسانی توانمند را شناسایی کرده و مشکلات را احصا و در راستای پیشرفت و توسعه همه جانبه شهرستان تلاش کنیم.

کد خبر: ۲۳٬۱۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha