۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
۱۰۰ میلیارد تومان قرارداد راه سازی در شاهرود منعقد شد
مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان در گفتگو با بازار:

۱۰۰ میلیارد تومان قرارداد راه سازی در شاهرود منعقد شد

شاهرود- عمیدی، مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان از انعقاد ۱۰۰ میلیارد تومان طرح راهسازی در شاهرود خبر داد و گفت: چهار پروژه در این قراداد می گنجد که لکه گیری و روکش آسفالت و ... در زمره آنها است.

امیر عمیدی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه بالغ بر ۵۹ کیلومتر لکه گیری و روکشن آسفالت طی قرارداد با شرکت بخش خصوصی در شاهرود صورت خواهد گرفت، تاکید کرد: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی و سفر کمیسیون عمرانی مجلس به شاهرود به این موضوع اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه چهار پروژه در شاهرود در دست اجرا دارند که مسیر شاهرود - دامغان تا محدوده حداده یکی از آنها است، افزود: ۱۶ کیلومتر مسیر ظرف دو ماه توسط شرکت روکش آسفالت شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان بیان کرد: ۱۵ کیلومتر در مسیر شاهرود -طرود قرار داد داریم که هفت کیلومتر اجرا شده و هشت کیلومتر دیگر در شرف برنامه ریزی است.

عمیدی با بیان اینکه ۲۰ کیلومتر لکه گیری در مسیر شاهرود- آزاد شهر روکش آسفالت و لکه گیری خواهد شد تا قبل از آغاز فصل سرما بتوانیم این طرح را تکمیل کنیم، ابراز کرد: طرح های راه روستایی از دیگر اقداماتی است که در شاهرود و میامی در دست اجرا قرار دارد.

وی با بیان اینکه مسیر ورزشگاه ۱۵ هزار نفری و کارخانه فولاد نیز تکمیل شده است، بیان کرد: شش کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت جاده شاهرود- رویان نیز صورت گرفته است.

کد خبر: ۲۳۱٬۸۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha