۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
بیش از ۵۰ درصد بازنشستگی‌ها، در تامین اجتماعی پیش از موعد است
مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی:

بیش از ۵۰ درصد بازنشستگی‌ها، در تامین اجتماعی پیش از موعد است

­مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی گفت: بیش از ۵۰ درصد بازنشستگی‌ها در سازمان تأمین‌اجتماعی؛ پیش از موعد است که به‌ هر ترتیب به اقتضای قوانین کشور اتفاق افتاده و ما هم باید در مقام اجرای قانون، بپذیریم.

به گزارش بازار، میرهاشم موسوی در مراسم اختتامیه نخستین دوره جشنواره تجربه ماندگار اظهار کرد: این هفته به‌معنای واقعی کلمه، هفته خدمت به بازنشستگان است و با تکالیفی که ما در سازمان تأمین‌اجتماعی بر دوش داریم باید تأمین‌کننده آسایش و امنیت مردم شریف ایران باشیم.

وی درباره خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی به بازنشستگان دریک‌سال اخیر گفت: ما در سال گذشته ۲۲۰ هزار فقره وام به بازنشستگان اعطا کردیم و مبلغ وام را از ۱۲ میلیون به ۲۰ میلیون رساندیم و سفر کرامت رضوی را هم مجدداً راه‌اندازی کردیم، اما این‌ها خدمات حداقلی است که نباید به آن‌ها بسنده شود. تکریم بازنشسته قرار گرفتن او در جایگاهی است که می‌تواند در اعتلای تمدنی نقش‌آفرینی کند.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به اینکه باید خداوند را به‌خاطر اینکه توفیق خدمت به بازنشستگان را به ما عطا کرد شاکر باشیم، گفت: از فرصت خدمت که به ما رسیده باید در راستای خدمت‌رسانی بی‌منت استفاده کنیم و آنچه در توانمان هست برای بازنشستگان عزیز و خانواده‌های آن‌ها انجام بدهیم.

موسوی با تأکید بر ضرورت نگاه جدید در حکمرانی تأمین‌اجتماعی و صندوق‌های بازنشستگی، گفت: اولین مؤلفه این نگاه جدید که باید به آن توجه شود و این جشنواره نیز همین منظور را دنبال می‌کند این است که بازنشسته‌های عزیز سرمایه‌های مهم یک کشور هستند.

همان‌طور که آثار اقدامات این عزیزان باعث رشد و اعتلای میهن شده است این تجارب اندوخته و ظرفیت بلافصلی که در بدنه عظیم بازنشستگی هست، همچنان سرمایه رشد، تحول و اعتلای کشور است.

کد خبر: ۲۳۱٬۷۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha