۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹
بسیاری از داروها در بازار سیاه پیدا می‌شود؛ لطفاً باجدیت ورود کنید
نماینده مردم مراغه در مجلس:

بسیاری از داروها در بازار سیاه پیدا می‌شود؛ لطفاً باجدیت ورود کنید

نماینده مردم مراغه در مجلس گفت: هموطنانی که امروز درگیر درمان هستند مراجعات مکرری به نمایندگان برای کمبود اقلام دارویی دارند، تأسف‌بار است که بسیاری از همین داروهابه راحتی در بازار سیاه پیدا می‌شود.

به گزارش بازار، علی علیزاده در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۵ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به سران قوا گفت: حالا که با تدبیر شما مولدسازی اموال دولت به یکی از منابع مالی دولت تبدیل شده بیم آن می‌رود که تجربیات تلخ گذشته تکرار شود و البته بیم آن نیز می‌رود که اموال دولت به اسم مولدسازی به خصولتی‌ها واگذار شود، لازم است برای جلوگیری از شکل‌گیری فساد حتماً واگذاری اموال دولتی به خصولتی‌ها ممنوع شود.

نماینده مردم مراغه وعجب شیر در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به مناسبت روز بهزیستی ادامه داد: آقای وزیر کار مشکل معلولان عزیز بیکاری است، طبق قانون باید ۳ درصد استخدام‌های کل کشور به عزیزان معلول اختصاص داده شود، آیا این مهم انجام شده است.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش افزود: اگر از سفر حج خارج شده‌اید لطفاً پیگیر مطالبات و پرداخت معوقات قشر زحمتکش نیروهای خدماتی آموزش و پرورش باشید که با اندک حقوق گذران زندگی می‌کنند.

علیزاده خطاب به وزیر بهداشت و درمان بیان کرد: هموطنانی که امروز درگیر درمان هستند مراجعات مکرری به نمایندگان برای کمبود اقلام دارویی دارند، تأسف‌بار است که بسیاری از همین داروهای بیماران به راحتی در بازار سیاه پیدا می‌شود و غم‌انگیزتر که داروی مورد نیاز بیمار با ارز دولتی تهیه شده و باید در بازار سیاه پیدا شود. آقای وزیر مشقات بازار سیاه همه را خسته کرده و درد بیمار برایش کافی است و شما درد بیمار را عملاً چند برابر کرده‌اید.

وی خطاب به وزیر اقتصاد گفت: همه جای دنیا از ثروتمندان مالیات بیشتر اخذ می شود اما اینجا مالیات بر گردن کارمند، اصناف و ... است.

کد خبر: ۲۳۱٬۷۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha