۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
رونق سفره مردم و تنظیم بازار با تشکیل وزارت بازرگانی
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد

رونق سفره مردم و تنظیم بازار با تشکیل وزارت بازرگانی

رحیمی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: هدف اصلی ما از تشکیل وزارت بازرگانی، رونق سفره مردم و تامین کالاهای اساسی مردم است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، بهزاد رحیمی با اشاره به تصویب کلیات لایحه تشکیل وزارت بازرگانی، گفت: ماموریت وزارت صنعت، معدن و تجارت بسیار گسترده و وسیع است، از سوی دیگر وظایف مربوط به تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی بین دو وزارتخانه صمت و جهاد کشاورزی سرگردان بوده و این وزارتخانه‌ها از انجام وظایف خود شانه خالی می‌کنند.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با تشکیل وزارت بازرگانی وظایف مربوط به بازار، معیشت، حوزه تجارت و... در یک وزارتخانه متمرکز می‌شود و این وزارتخانه باید در برابر این ماموریت‌ها پاسخگو باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه هدف اصلی ما از تشکیل وزارت بازرگانی، رونق سفره مردم و تامین کالاهای اساسی مردم است، اضافه کرد: با تشکیل این وزارتخانه حلقه مفقوده تنظیم بازار تامین و سفره مردم رونق می‌گیرد و نظارت بر بازار و تامین کالای اساسی ممکن خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تسهیل صادرات را از دیگر دستاوردهای تشکیل وزارت بازرگانی دانست و ادامه داد: حوزه تجارت و بازرگانی یک امر فرابخشی است و باید وزارتخانه‌ای مشخص در این رابطه وجود داشته باشد.

کد خبر: ۲۳۱٬۶۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha