همکاری شرکت‌های ایرانی درتامین نیاز سوریه به ادوات کشاورزی
رئیس اتحادیه عمومی کشاورزان سوریه اعلام کرد

همکاری شرکت‌های ایرانی درتامین نیاز سوریه به ادوات کشاورزی

رئیس اتحادیه عمومی کشاورزان سوریه در سفر به تهران از همکاری‌ با شرکت‌های ایرانی برای تامین نیازهای این کشوربه تجهیزات و ادوات کشاورزی خبر داد.

به گزارش بازار، احمد صالح ابراهیم رئیس اتحادیه عمومی کشاورزان سوریه و هیئت همراه اش در سفر به تهران درباره ابعاد همکاری‌های دوجانبه این اتحادیه با شرکت‌های ایرانی و تامین نیازهای سوریه به محصولات این شرکت‌ها گفت‌وگو کردند.

صالح ابراهیم و هیئت همراه وی در بازدید از شرکت تراکتورسازی ایران، در جریان ساخت تراکتورهای کشاورزی شرکت نوسازی، تولید تجهیزات و قطعات یدکی، مشخصات فنی و نحوه بهره مندی از قابلیت‌های موجود آن قرار گرفتند.

شفیق دیوب، سفیر سوریه در تهران نیز در حاشیه این بازدید بر اهمیت همکاری تهران و دمشق در بخش کشاورزی و بهره مندی از تخصص ایرانیان در این زمینه به دلیل نقش حیاتی آن در تامین امنیت غذایی و توسعه بخش تولید کشاورزی تاکید کرد.

محمد الخلیف، رئیس دفتر امور زراعی اتحادیه عمومی کشاورزان سوریه نیز گفت: این بازدید بر اساس دعوت نامه شرکت تراکتورسازی ایران از اتحادیه کشاورزان سوریه انجام شده تا از مدل‌های تراکتور ساخت این شرکت ایرانی از نظر ظرفیت، قدرت و سایر مشخصات مطلع شویم و در صورت انطباق مدل‌های تولیدی شرکت تراکتورسازی ایران با مشخصات مورد نیاز، پیش بینی می‌شود، به زودی قراردادی بین اتحادیه کشاورزان سوریه و شرکت ایرانی منعقد شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تقاضای زیادی برای تراکتور از سوی انجمن‌های کشاورزی و کشاورزان سوریه وجود دارد، تراکتورهای تولیدی در ایران ارزان تر از تولید هند هستند، بنابراین احتمال می‌رود برای تامین مقداری تراکتور با آنها توافق شود.

کد خبر: ۲۳۱٬۵۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناشناس IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      1 0
      آره.تراکتوربه.خودمان.بدیدنقدبه.اونابدیدقسطی
    • سا IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
      0 0
      الان کشاورزای ما توان خرید ندارن کشاورزی داره فلج میشه چه خبر ه من نمیدانم اینا چه فکری میکنن