۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
گردو عمده از کجا بخریم؟

گردو عمده از کجا بخریم؟

خرید گردو عمده به دلیل ارزش غذایی بالای آن، تقاضای زیادی در بازار دارد.

به گزارش بازار، خرید گردو عمده به دلیل ارزش غذایی بالای آن، تقاضای زیادی در بازار دارد. گردو یک میوه مفید است که مغز آن به‌عنوان یکی از خشکبار پرطرفدار کاربرد خوراکی دارد. مغز گردو به دلیل دارا بودن پروتئین، فیبر، آنتی اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها، منیزیم، منگنز، امگا ۳ و بسیاری از املاح دیگر برای بدن انسان بسیار مفید است و خواص مفیدی برای استخوان‌ها، قلب، حافظه، کاهش فشار خون و... دارد.

به همین دلیل است که انواع مختلف گردوی تولید شده در شهرهای مختلف کشور از دیرباز به اشکال مختلف توسط مردم استفاده می‌شوند. این کاربردها از تهیه انواع غذا با استفاده از مغز گردو گرفته تا استفاده بر سر سفره صبحانه در کنار پنیر و هم‌چنین کاربرد در تولید دارو، رنگ و غیره را شامل می‌شود. اگر قصد خرید گردو عمده از مراکز اصلی فروش این محصول را دارید، قصد داریم فروشگاه پوست کاغذی را به‌عنوان یک عرضه‌کننده گردو عمده تازه با قیمت مناسب به شما معرفی کنیم.

کدام گردوها را عمده می‌توانیم بخریم؟

خرید گردو عمده همه‌ی انواع گردو عرضه‌ شده در بازار داخل کشور را شامل می‌شود. به‌طور کلی انواع  مختلفی از گردو در شهرهای مختلف کشور تولید، برداشت و عرضه می‌شوند. این گردوها از نظر ظاهر و پوست و هم‌چنین کیفیت، مزه، میزان چربی و ترد بودن و سایر ویژگی‌ها با هم تفاوت دارند و به همین ترتیب برای کاربردهای مختلف خریداری می‌شوند. روشن است که قیمت عرضه این گردوها نیز با هم تفاوت دارد.

دو نوع اصلی گردوی موجود در کشور گردوی پوست کاغذی و گردوی سوزنی هستند که در ادامه ویژگی‌های هر کدام را بررسی می‌کنیم.

  • گردوی پوست کاغذی

گردوهای پوست کاغذی به دلیل پوست سبک و قابلیت راحت جدا شدن پوست بسیار پرطرفدار هستند. چون مغز این نوع گردو به سرعت و به طور کامل از پوست جدا می‌شود و نیازی به استفاده از وسایلی مانند گردو شکن و مشابه آن نیست. از دیگر مزایای گردوی پوست کاغذی باید به وزن کم آن اشاره کنیم که موجب به صرفه‌بودن خرید آن از نظر اقتصادی می‌شود. به علاوه معمولا گردوی پوست کاغذی مغز درشت‌تری دارد. ولی این نکته را هم در نظر بگیرید که قیمت آن بالاتر است. البته در صورت خرید گردو عمده می‌توانید از مزایای کاهش قیمت برخوردار شوید.

    • گردوی محلی

گردو محلی، گردویی که به‌راحتی گردوی پوست کاغذی شکسته نمی‌شود و نیاز به گردو شکن دارد. مغز این مدل گردو داخل پوست گیر نمی‌کند و به‌طور کامل جدا می‌شود.

  • گردوی سوزنی

گردوهای سوزنی یا پوست چوبی پوست سفت و سختی دارد. به همین دلیل مغز آن به‌راحتی جدا نمی‌شود و باید از وسایل مخصوص استفاده کرد. ولی این نوع گردو معمولا دارای چربی بیش‌تر و طعم بهتر است. به علاوه این گردو را می‌توانید با قیمت کمتری تهیه کنید. ولی به این نکته هم باید توجه کنید که بیش‌تر وزن گردوی خریداری شما شما پوست خواهد بود و مغز آن هم معمولا به صورت خرد شده جدا می‌شود. 

گردو عمده از کجا بخریم؟

چرا خرید عمده گردو مهم است؟

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که چرا خرید گردو عمده بهتر است؟ به دلیل خواصی که نام بردیم گردو به طور معمول و هر چند با مقادیر کم توسط مردم خریداری می‌شود. در شرایط اقتصادی چند سال اخیر بیشتر افراد به دنبال تهیه گردو با قیمت نسبتا پایین و در عین حال کیفیت قابل قبول هستند.

به همین دلیل است که فروشندگان سعی می‌کنند در زمان تهیه این محصول آن را به صورت عمده و با قیمت مناسب خریداری کنند تا بتوانند در زمان تعیین قیمت برای فروش به مشتریان، با حفظ حاشیه سود معمول خود، قیمت را به میزان قدرت خرید عموم مردم کاهش دهند.

از طرف دیگر بسیاری از افراد خرید اینترنتی را به دردسرهای خرید حضوری ترجیح می‌دهند و درباره خرید گردو عمده نیز به دنبال فروشگاه‌های اینترنتی هستند. این نکته را باید در خرید گردو به خصوص در روش خرید آنلاین در نظر بگیرید که باید حتما تهیه این محصول را از مراکز معتبر انجام دهید. در این صورت است که می‌توانید از کیفیت خوب گردو به خصوص کیفیت و طعم خوب مغز آن مطمئن شوید. به علاوه فروشگاه‌های معتبر گردو را کاملا منطبق با محصول معرفی شده در سایت به شما تحویل می‌دهند. خرید از مراکز غیر معتبر علاوه بر این‌که موجب نارضایتی مشتریان خواهد شد، از نظر اقتصادی شما را با زیان‌های غیرقابل جبرانی مواجه خواهد کرد.

اگر قصد خرید گردو به صورت عمده از یک فروشگاه آنلاین معتبر و شناخته شده را دارید، می‌توانید با کلیک بر روی لینک poostkaghazi.com سفارش خود را در فروشگاه اینترنتی پوست کاغذی ثبت کنید و بهترین گردوهای باکیفیت و تازه را به صورت کاملا سورت شده تحویل بگیرید.

گردوهای با پوست عرضه شده در این فروشگاه دارای ظاهری مناسب و مغز سالم، پرچرب و روشن هستند و مغزهای گردو هم کاملاً پاک، روشن و بدون هیچ‌گونه خرابی عرضه می‌شوند. به علاوه در پوست کاغذی به دلیل خرید بی‌واسطه از کشاورزان و باغداران با مناسب‌ترین قیمت‌های بازار مواجه خواهید شد.

اگر از جمله افرادی هستید که اطلاع از قیمت روز خرید گردو عمده برایتان اهمیت دارد، می‌توانید از وبسایت پوست کاغذی قیمت‌ها را به صورت روزانه چک کنید و از قیمت‌های جدید عقب نمانید.

کد خبر: ۲۳۱٬۴۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • امیربهادرحاتمی IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
      0 0
      سلام مغز گردو از نوگردکان گرفتم خوب بود و راضی هستم به شما هم پپیشنهاد میکنم