۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷
۵۲۰۰ نفر در پروژه‌ های نفت و گاز ایلام مشغول به کار شدند
استاندار ایلام:

۵۲۰۰ نفر در پروژه‌ های نفت و گاز ایلام مشغول به کار شدند

ایلام- استاندار ایلام گفت: پنج هزار و ۲۰۰ نفر طی یک سال گذشته در پروژه های نفت و گاز استان مشغول به کار شده اند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام‌نیا در نشست بررسی مشکلات پتروشیمی دهلران اظهار داشت: تا قبل از استقرار دولت سیزدهم پروژه‌ پتروشیمی دهلران ۱۲ درصد پیشرفت داشته که در این دولت پیشرفت آن به ۵۰ درصد رسیده است و این نشان از کار جهادی دارد.

وی افزود: در این برنامه ضمن نشست با مدیران شرکت با کارگران پروژه و نمایندگان کارگران ملاقات داشتیم و صحبت‌های آنان را در خصوص پیشرفت پروژه و مشکلات آن شنیدیم که این مشکلات نه تنها دغدغه کارگران این مجموعه، بلکه دغدغه همه مسئولان استانی و مردم استان و دهلران است.

استاندار ایلام به مشکلات پیش آمده در خصوص ال‌سی برای پروژه‌ی پتروشیمی دهلران اشاره کرد و افزود: این مشکلات مربوط به بانک مرکزی است که قرار بوده به‌صورت حواله‌ای خرید تجهیزات از کشورهای اروپایی انجام گیرد اما بنا به هر دلیل بانک مرکزی نپذیرفته و باید از طریق ال‌سی انجام شود.

بهرام نیا، به اشتغال شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی در استان اشاره و بیان داشت: سال گذشته پنج هزار و ۲۰۰ شغل از سهم ۱۷ هزار نفری اشتغال استان در حوزه‌ی نفت و گاز و پتروشیمی در استان بوده که جای قدردانی دارد.

استاندار ایلام با قول این وعده که هفته آینده از طریق معاون‌اول رئیس‌جمهور و وزیر کشور، رفع مشکل پتروشیمی دهلران را پیگیری می‌کند، خاطرنشان کرد: ما مسایل توسعه‌ای و مدیریتی در نظر داریم و به فکر ایجاد صنایع پائین‌دستی پتروشیمی هستیم و در استان اگر چنان‌چه ظرفیت‌های نفت و گاز را بالفعل کنیم هدف‌گذاری پارس غربی محقق خواهد شد.

کد خبر: ۲۳۱٬۴۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha