۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
بهترین جکوزی خانگی برند ترموزا

بهترین جکوزی خانگی برند ترموزا

وان جکوزی‌ها مدل های پیشرفته تر وان‌های قدیمی هستند که علاوه بر راحتی استحمام و آب تنی خاصیت درمانی نیز دارند. خرید بهترین وان جکوزی نیازمند بررسی بسیاری از فاکتورها از جمله کیفیت جت‌های فشار است.

به گزارش بازار، استفاده از جکوزی خانگی به خصوص برای افراد پرمشغله، ورزشکاران، خانم‌های خانه‌دار و ... ایده بسیار خوبی است. همانطور که می‌دانید ماساژ عضلات با فشار آب و استراحت در آب گرم جکوزی می‌تواند بعد از یک روز کاری سخت آرامش‌بخش باشد. ورزش سنگین با استفاده از جت‌های پرفشار، جکوزی آب را به داخل جکوزی پمپ می‌کند تا عضلات را با فشار بالا ماساژ دهد. البته بسیاری از وان‌های جکوزی گزینه‌های جذاب دیگری مانند پخش موسیقی، رقص نور و ... دارند.

نکته بسیار مهم در مورد استفاده از جکوزی‌ها این است که برای نصب و استفاده از وان جکوزی باید لوله کشی آن به درستی انجام شود. اگر ساختمان شما در حال ساخت است، بهترین زمان برای انجام لوله کشی جکوزی است؛ در غیر این صورت نیز امکان انجام لوله کشی نیز وجود دارد. به خاطر داشته باشید که نصب وان جکوزی روکار و توکار کمی متفاوت است، اما لوله کشی آن تفاوت چندانی ندارد.

مزایای استفاده از وان جکوزی

وان جکوزی‌ها به دلیل خاصیت درمانی که دارند بیشتر مورد توجه قرار گرفتند. اگر فرصت مناسب برای استخر رفتن ندارید یا از استفاده عمومی از استخر و جکوزی خودداری می‌کنید، خرید یک وان جکوزی خانگی می‌تواند بهترین گزینه باشد. در ادامه به مزایا استفاده از این وسیله اشاره خواهیم کرد:

۱. آرامش عضلانی

آب درمانی یکی از رایج‌ترین روش‌های ریکاوری برای ورزشکاران است، زیرا جت‌های آب و هوا به آرامی عضلات خسته را ماساژ می‌دهند و جریان خون را در آن ناحیه تحریک می‌کنند. غوطه‌ور شدن روزانه در یک وان جکوزی می‌تواند به بهبود جریان خون بدن پس از جلسات سخت ورزشگاه و همچنین کاهش تنش‌هایی که در یک هفته استرس‌زا داشته‌اید، کمک کند.

۲. تسکین درد

علاوه بر آرامش عضلانی، وان جکوزی می‌تواند به تسکین درد افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن، دردهای مرتبط با حرکت یا آرتروز کمک کند. یک وان عمیق همچنین فضای کافی برای کشش و ورزش کردن اندام‌های دردناک را در اختیار شما قرار می دهد.

۳. ابعاد بزرگ و مناسب

یک مزیت ساده که اغلب در مورد وان جکوزی‌ها نادیده گرفته شده، اندازه مناسب آن است. در مقایسه با اکثر وان‌های استاندارد، وان‌های جت‌دار معمولاً بزرگ‌تر هستند که آنها را به گزینه عالی برای افراد بلندقد و خانواده‌ تبدیل می‌کند.

۴. تنش زدایی

در حالی که وان‌ جکوزی می‌تواند به پاکسازی ذهن شما کمک کند، نوع انتشار آب در در آن‌ها، فضایی شبیه آبگرم ایجاد می‌کند که به شما کمک می‌کند آرامش داشته باشید. اگر مدیتیشن را تمرین می‌کنید، یک وان حمام گرم مکانی عالی برای جلسات روزانه شما است.

۵. گزینه عالی برای افراد حساس

حتی اگر به وان جکوزی در مرکز تناسب اندام یا استخر محلی مورد علاقه خود دسترسی دارید، استفاده از وان جکوزی در خانه تمیزتر است. شما می‌توانید دما را به دلخواه خود تنظیم کنید، حواس‌تان به حمام‌کنندگان دیگر پرت نمی‌شود و لازم نیست نگران باشید که دستگاه آخرین بار کی تمیز شده است.

۶. بهبود گردش خون

آب گرم آرامش بخش در ترکیب با جت‌های ماساژ دهنده به گردش خون بهتر در بدن شما کمک می‌کند. جت‌ها به بدن شما کمک می‌کنند تا اکسیژن بیشتری به اندام‌های اصلی شما منتقل شود. این ویژگی می‌تواند برای کسانی که دچار کاهش گردش خون هستند کمک کند. جت‌های آرامش بخش می‌توانند به بهبود حرکت و کاهش درد و سفتی مفاصل نیز کمک کنند.

بهترین جکوزی خانگی برند ترموزا

تفاوت وان با وان جکوزی

در وان‌های معمولی شاهد استانداردهایی هستیم که آن‌ها را مناسب برای افراد بالغ کرده و مثل یک استخر کوچک عمل می‌کنند، اما د وان جکوزی به دلیل استفاده از برخی تجهیزات مثل پمپ یا داشتن ابعاد متنوع با نسل جدید از وان‌های قدمی مواجه هستیم. وان جکوزی‌ها یک المان بسیار مهم نیز دارند که آن خاصیت درمانی است. جت‌هایی که در این وسیله تعبیه شده‌اند با پمپ کردن آب عمل ماساژ درمانی را برای فرد ایجاد می‌کنند که خاصیت شفابخشی دارد.

تکنولوژی جکوزی جت

هر جکوزی با مجموعه ای از جت‌ها ارائه می‌شود. میزان جت و طیف انواع آن به مدل جکوزی بستگی دارد. عواملی مانند اندازه، محل نشستن و سال وان آب گرم ممکن است بر روی جت‌ها و تعداد آنها در مدل‌های خاص تأثیر بگذارد. انواع مختلفی از جت‌ها وجود دارد که مزایای مختلفی را برای کاربران فراهم می‌کند و هنگامی که با هم استفاده می‌شوند، تجربه شفابخش وان آب گرم را ارائه می‌دهند.

بهترین جکوزی خانگی برند ترموزا

قیمت وان جکوزی خانگی

طبیعی است که داشتن یک جکوزی شخصی در خانه با تجهیزات بالا می‌تواند هزینه زیادی نیز داشته باشد. البته که نگهداری این وسیله نیز خود کم هزینه نبوده و نیازمند رسیدگی است. بنابراین اگر به دنبال خرید وان جکوزی دست دوم هستید، باید بسیاری از فاکتورهای خرید را مورد بررسی قرار دهید. خراب شدن، هیتر، سنسورهای حرارتی، جت‌های مخصوص ماساژ، شیر هوا، بلوئرها و دیگر اجزای وان جکوزی باید به خوبی مورد بررسی قرار گیرد، با این حال به طور کلی پیشنهاد می‌شود از خرید وان جکوزی دست دوم خودداری کنید.

چطور بهترین وان جکوزی خانگی را خریداری کنیم؟

حال که با نوع و فواید وان جکوزی خانگی آشنا شدید نوبت به چگونگی خرید آن می‌رسد. اگر به دنبال جکوزی بوده باشید قطعا برندهای مختلفی از ایرانی تا خارجی را یافته‌اید و احتمالا در انتخاب بین بهترین‌ها سردرگم نیز شده باشید. واقعیت این است که کیفیت وان جکوزی بسیار مهم بوده و تضمین می‌کند که شما چندین سال بدون دردسر از آن استفاده کنید.

 یکی از بهترین برندها در تولید و عرضه وان جکوزی خانگی برند جکوزی ترموزا است که یکی از تولیدکنندگان جکوزی، وان حمام، پانل دوش، زیردوشی، دوردوشی، جکوزی چند نفره و پارتیشن حمام در ایران است. این شرکت بالاترین سطح کیفیت در محصولات، خدمات پس از فروش، ارسال رایگان به سراسر کشور، تنوع در طرح و اندازه متمایز از رقبا را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. شما می‌توانید محصولات این برند را از طریق سایت فروش آن مشاهده کرده و در صورت نیاز برای دریافت قیمت جکوزی با مشاورین مجموعه صحبت کنید.

کد خبر: ۲۳۱٬۳۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha