۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
۳۰ هزار زنجانی در طرح ملی اقدام مسکن ثبت نام کردند
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

۳۰ هزار زنجانی در طرح ملی اقدام مسکن ثبت نام کردند

زنجان- بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی زنجان، با بیان اینکه سهم استان از طرح ملی اقدام مسکن بیش از ۱۳ هزار و ۵۵۰ واحد است، گفت: ثبت نام در سه مرحله انجام شد و در مجموع بیش از ۳۰ هزار نفر ثبت نام کردند.

مسعود بیات منش در گفتگو  با خبرنگار بازار،با بیان اینکه سهم استان زنجان از طرح ملی اقدام مسکن بیش از ۱۳ هزار و ۵۵۰ واحد است، گفت: ثبت نام  در سه مرحله انجام شدو در مجموع بیش از ۳۰ هزار نفر ثبت نام کردند. 

وی اظهار کرد: از این میزان اطلاعات بیش از چهار هزار نفر تایید شده و در صف افتتاح حساب هستند و مابقی ثبت نام کنندگان هم تا پایان هفته جاری مشخص خواهد شد. 

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان، با بیان اینکه بیش از چهار هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در شرق زنجان گلشهر کاظمیه ساخته می شود، گفت: در این میان بیش از سه هزار و ۷۰۰ واحد هم در غرب زنجان کوی فرهنگ ساخته می شود. 

بیات منش تاکید کرد: مابقی واحدهای مسکونی  هم در کوی جهاد نصرو شهرستان ابهر ساخته خواهد شد. 

وی  با بیان اینکه ساخت بیش از ۱۵ هزار واحد مسکن طرح ملی در استان آغاز شده است، ابراز داشت: اجرای این طرح در استان به صورت حمایتی و مشارکتی است. 

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان، با بیان اینکه در شهر زنجان ۶۷۰ واحد مسکن برای افراد تحت پوشش در شهر زنجان اختصاص داده شده است، گفت: در سایر شهرستان‌ها هم باید برای افراد تحت پوشش مسکن و زمین اختصاص خواهد یافت. 

بیات منش افزود: مشکلی در خصوص زمین برای ساخت طرح ملی اقدام مسکن در استان زنجان وجود ندارد. 

وی تصریح کرد: اجرای طرح ملی اقدام مسکن یک اقدام بسیار مهم دولت برای تولید مسکن برای دهک‌های متوسط جامعه است. 

کد خبر: ۲۳٬۱۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha