تولید و صادرات ماشین آلات راهسازی و معدنی

تولید و صادرات ماشین آلات راهسازی و معدنی

تولیدکننده ماشین آلات راه سازی گفت: ماشین آلاتی نظیر پخت آسفالت و ایستگاه مرکزی بتن وارد ایران می‌شد، اما اکنون نه تنها با تولید داخل نیاز کشور را پاسخگو هستیم بلکه صادرات هم داریم.

به گزارش بازار، بهنام فتحی خلج در حاشیه همایش رشد تولید و الگوی پیشرفت افزود: در حوزه ماشین آلات راهسازی و معدنی به ۲۵ کشور در حاشیه خلیج فارس، آسیای میانه و کشورهای آفریقایی صادرات داریم.

وی ادامه داد: قیمت تمام شده نمونه‌های داخلی این ماشین آلات یک پنجم نمونه‌های خارجی است و ما مزیت رقابتی برای صادرات داریم، زیرا از نظر کیفیت هم مشابه محصولات تولید شده در اروپا هستند.

فتحی خلج گفت: ما با حضور در نمایشگاه‌های بین المللی و ایجاد دفاتر نمایندگی در کشورهای مختلف توانستیم محصولات خود را به بازارهای جهانی معرفی کنیم و مشتری خارجی پیدا کنیم بطوری که حتی یک خط مونتاژ ماشین آلات هم در کشور ازبکستان راه اندازی کرده ایم.

وی افزود: در حال حاضر مشکلات مربوط به تبادلات بانکی باعث شده تا صادرات ما دشوارتر شود، اما مسیر صادرات باز است، در ۲ ماه اخیر به دلیل سهمیه بندی گاز صنایع هم دچار مشکل شده ایم، زیرا برخی دستگاه‌های برش کاری ما، گاز سوز هستند و سهمیه بندی باعث می‌شود حجم تولید کاهش یابد.

کد خبر: ۲۳۱٬۳۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha