۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۶
۱۰ ناحیه صنعتی روستایی در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

۱۰ ناحیه صنعتی روستایی در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود

بوشهر- صفوی مدیر کل صنعت و معدن و تجارت استان بوشهر گفت: امسال۱۰ ناحیه صنعتی روستایی در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

سید مهدی صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های صنعتی و تولیدی در استان بوشهر مورد توجه و تاکید قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: اجرای طرح‌های مختلف تولیدی و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به تولیدکنندگان در دستور کار قرار دارد و در این مسیر نهایت توان خود را به کار می‌گیریم.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۷ پروژه بزرگ پتروشیمی در استان بوشهر گفت: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری ۵.۴ میلیارد دلار با اشتغال ۲۸۰۰ نفر در سال گذشته، محقق شد.

صفوی از توسعه و الحاق اراضی به شهرک‌های صنعتی بوشهر و برازجان و جم خبر داد و ابراز داشت: برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی ۱۰ ناحیه صنعتی روستایی در استان بوشهر در دستور کار قرار دارد.

وی از پرداخت تسهیلات رونق تولید به ۹۹ طرح به مبلغ ۶۵۷ میلیارد تومان در یکسال اخیر خبر داد و اظهار داشت: پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به ۱۱۶۹ طرح به مبلغ ۸۷ میلیارد تومان نیز از دیگر اقدامات مهم برای بهبود اشتغال در استان بوشهر است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از پرداخت تسهیلات پایدار روستایی و عشایری به ۳۶ طرح به مبلغ ۵۰ میلیارد تومان خبر داد و افزود: این طرح‌ها در یکسال اخیر اجرایی شده‌اند.

صفوی از پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه به تعداد ۱۱۵۰ پرونده و به مبلغ ۷۰۸ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ خبر داد و تصریح کرد: پرداخت تسهیلات جزء ۱ و ۲ بند ب تبصره ۱۶ به تعداد ۱۲ هزار نفر به ارزش ۱۱۵۲ میلیارد تومان با نرخ سود ۴ درصد نیز از دیگر اقدامات ارزشمند این حوزه در دولت سیزدهم در استان است که منجر به اشتغال شده است.

کد خبر: ۲۳۱٬۳۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha