۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷
ضرورت به‌کارگیری زنجیره ارزش برای کارآمدسازی اقتصاد
رئیس سازمان انرژی اتمی مطرح کرد

ضرورت به‌کارگیری زنجیره ارزش برای کارآمدسازی اقتصاد

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: باید ابعاد و عناصر زنجیره ارزش را بشناسیم و همسو با آن عمل کنیم تا بتوانیم در اقتصاد کشور نقش‌آفرینی کنیم.

به گزارش بازار، محمد اسلامی در آیین آغاز عملیات بهره‌برداری آنومالی ۱۱ مجتمع معدنی و صنعتی سپهبد شهید سلیمانی ساغند اردکان با بیان اینکه اکتشاف و استخراج معادن امری ضروری برای شکوفایی اقتصاد کشور است، افزود: آنچه که امروز برای ما مهم است، به وجود آمدن زنجیره ارزش است. روایت رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه صنعت هسته‌ای و به کار بردن عباراتی همچون دلگرم‌کننده از سوی معظم‌له دارای پیام ارزشمندی است. صنعت هسته‌ای منجر به شکست همه اراده دشمن شده است. زنجیره ارزش را برای کارآمدسازی اقتصاد کشور به کار خواهیم گرفت و امیدواریم بتوانیم برای تحقق سرمایه‌گذاری‌های امیدآفرین گام‌های بیشتری برداریم.

وی افزود: سرمایه‌گذاری‌های مختلفی در کشور صورت می‌گیرد و ظرفیت‌های زیادی نیز موجود است، اما دشمن با سیاه‌نمایی اذهان مردم را تغییر می‌دهد و می‌خواهد اینطور القا کند که گویا دستاوردی وجود ندارد. ظرفیت‌های نخبگانی و ظرفیت‌های کشور باید رشد متوازن داشته باشند. رشد کمی و کیفی فولاد مبارکه قابل توجه است و باید درخصوص این مجموعه حس افتخار داشته باشیم. آنچه که رشد را متوقف می‌کند، نگاه محلی به مسائل است.

کد خبر: ۲۳۱٬۲۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha