۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
تامین بودجه مورد نیاز تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس از صندوق ملی مسکن
سرپرست شرکت عمران پردیس عنوان کرد

تامین بودجه مورد نیاز تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس از صندوق ملی مسکن

سرپرست شرکت عمران پردیس گفت: تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس حدود ۳ تا ۴ هزار میلیارد تومان نیاز است.

به گزارش بازار، خلیل محبت‌خواه، سرپرست شرکت عمران پردیس گفت: تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس حدود ۳ تا ۴ هزار میلیارد تومان نیاز است که این بودجه در حال حاضر موجود نیست و قرار است از صندوق ملی مسکن تامین شود.

محبت خواه افزود: ۲۹ هزار و ۸۲۱ واحد مسکن مهر پردیس باقی مانده است که می‌توانیم حدود ۲۳ هزار واحد آن را تا پایان سال تحویل دهیم و بقیه واحدها سال آینده تکمیل می‌شوند.

وی درباره ۱۰ هزار واحدمسکونی که قرار بود در فروردین و اردیبهشت امسال به متقاضیان تحویل داده شود افزود: این تعداد آماده نبود ند و در حال حاضردر ۳ شیفت کار می‌کنیم تا آن‌ها را آماده کنیم.

محبت‌خواه گفت: از نظر پیشرفت فیزیکی، مسکن مهر باقیمانده پردیس به سه قسمت تقسیم می‌شود، اول، واحدهایی که پیشرفت فیزیکی آن‌ها ۹۰ درصد است و ۱۰ هزار واحدی که قرار بود افتتاح شودجزء آن محسوب می‌شود برای تکمیل آن شرکت‌های خدمت رسان باید پای کار باشند در حالی که قبلا نبودند.

وی افزود: دوم، واحدهایی که بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که تا پایان سال تکمیل می‌شود و سوم واحدهایی که حدود ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند وهنوز در مرحله اسکلت و فنداسیون هستند، سال آینده تکمیل می‌شوند.

سرپرست شرکت عمران پردیس درباره زمان افتتاح ۱۰ هزار واحدی که قبلا قرار بود افتتاح شود، گفت: الان هر واحد تکمیل می‌شود تحویل می‌دهیم و مراسم افتتاح بعد از تکمیل ۱۰ هزار واحد انجام می‌شود وتلاش می‌کنیم تا پایان ماه سریعا به پایان برسانیم.

وی درباره واحدهایی که در فاز ۸ باقی مانده است افزود: انشعابات وصل شده وآسفالت وجدول گذاری کوچه وخیابان‌ها فاز ۸ رو به اتمام است وبرای واحدهایی که در فاز ۸ مشکل سقف داشتندمشاور گرفتیم بنا به نظر مشاور اگر تصمیم بر تخریب یا مقاوم سازی باشد کار انجام می‌شود.

محبت خواه با اشاره به این که در فاز ۸ بلوک‌های اماده، افتتاح خواهد شدگفت: برای تحویل واحدهای اماده به مردم به ان‌ها پیامک می‌دهیم تا برای تحویل مراجعه کنند.

وی درباره برخی مشکلات فازهای ۸، ۵,۹ و ۱۱ گفت: بد قولی پیمانکاران، عمل نکردن طرفین به تعهدات خود، نداشتن پروانه، وجود مشکل در قرارداد واماده نبودن زیر ساخت‌ها به خاطر عدم حضور دستگاه‌های خدمات رسان از جمله مشکلات دیگر این فازهاست که در حال رفع ان‌ها هستیم.

وی درپاسخ به این سوال که واحدهایی که پیشرفت فیزیکی پایینی دارند آیا افزایش قیمت شامل این واحدها می‌شودگفت:متقاضیانی که مبلغ توافقی خود را پرداخت کردند دیگر تعهدی ندارند، اما متقاضیانی که به تعهد خود عمل نکردند مشمول افزایش قیمت می‌شوند.

کد خبر: ۲۳۱٬۲۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مهدی IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      0 0
      سلام لطفا تشریف بیارید پردیس مسکن مهر فاز 11 را مشاهده کنید فعالیت عمرانی شایسته ای صورت نمیگیرد که امیدی داشته باشیم برای تحویل حتی فاز های 8 و 5 و 9 هم گله دارند