۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷
رفع معضل بیکاری با اجرای طرح‌های بزرگ اقتصادی در آبادان امکان پذیر است
نماینده مردم آبادان در گفتگو با بازار:

رفع معضل بیکاری با اجرای طرح‌های بزرگ اقتصادی در آبادان امکان پذیر است

آبادان- مولوی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع معضل بیکاری با اجرای طرح های بزرگ اقتصادی در آبادان امکان پذیر است و در این خصوص چندین طرح پیگیری و در آستانه تحقق است.

سیدمحمد مولوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: هفته جاری جلسه شورای اشتغال با حضور معاون اقتصادی استاندار خوزستان و دیگر مدیران استانی در سالن غدیر فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد.

وی افزود: رفع معضل بیکاری با اجرای طرح‌های بزرگ اقتصادی در آبادان امکان پذیر است و در این خصوص چندین طرح پیگیری و در آستانه تحقق است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در این جلسه بر روی اثرگذاری بندر آبادان-سیبه عراق در خصوص محورهایی همچون شاخ‌هایه مختلف صنعت گردشگری و همچنین پیامدهای مثبت اقتصادی تاکید شد.

مولوی با اشاره به پالایشگاه خوزستان، عنوان کرد: این پالایشگاه اشتغالزایی زیادی به دنبال دارد و باید از خصوصی سازی خارج شود تا اشغالزایی صورت بگیرد.

وی در ادامه سخنان خود اشتغالزایی سایت دامپروری چوئبده را ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم عنوان کرد و گفت: برای بیش از یک هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی می‌شود که یک آمار قابل توجه است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: ایستگاه پمپاژ آب سایت دامپروری چوئبده با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان اجرا خواهد شد.

کد خبر: ۲۳۱٬۱۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha