۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
کولر صنعتی سلولزی ایران مشعل | سرمایش سالن‌های صنعتی

کولر صنعتی سلولزی ایران مشعل | سرمایش سالن‌های صنعتی

کولر صنعتی سلولزی آکسیال ایران مشعل نام جدید ترین محصول ایران مشعل، اولین و بزرگترین تولیدکننده‌ دستگاه‌های گرمایش تابشی در ایران و صاحب برند نام گرماتاب است.

به گزارش بازار،  کولر صنعتی سلولزی آکسیال ایران مشعل نام جدید ترین محصول ایران مشعل، اولین و بزرگترین تولیدکننده‌ی دستگاه‌های گرمایش تابشی در ایران و صاحب برند نام گرماتاب است. این مجموعه به تازگی محصول جدیدی با عنوان کولر صنعتی سلولزی آکسیال به مجموعه محصولات خود اضافه کرده است.

ایران مشعل اولین و بزرگترین تولیدکننده‌ی دستگاه‌های گرمایش تابشی در ایران و صاحب برند نام گرماتاب است. این مجموعه به تازگی محصول جدیدی با عنوان کولر صنعتی سلولزی آکسیال به مجموعه محصولات خود اضافه کرده است. کولرهای صنعتی سلولزی آکسیال ایران مشعل با قدرت چرخش بالای موتور خود، هوای آلوده و گرم را بیرون رانده و هوایی تمیز و پاک به محیط وارد می‌کند. این فرآیند مانع ایجاد باکتری و قارچ شده و راندمان و بازدهی کار را بالا می‌برند و به پیشرفت کار کمک می کنند. این کولرها بر پایه تبخیر آب  کار می‌کنند. آب در زمان تبخیر گرمای محیط را جذب کرده باعث ایجاد سرمایش و برودت می‌شود.

کولر صنعتی سلولزی ایران مشعل با بکارگیری پدهای سلولزی، مصرف برق را به یک پنجم کولرهای قدیمی رسانده و باعث صرفه جویی در هزینه ها می‌شود.

images_1688768530_64a8901254ae6.jpg

علل اهمیت کاربرد کولر صنعتی آکسیال ایران مشعل در فضاهای متوسط و بزرگ :                                                             

  • در کارخانه‌ها با ایجاد هوای خنک و مطبوع به بیرون راندن هوای آلوده و گرد و غبار پرداخته که موجب سلامتی هر چه بیشتر کارکنان و عدم زنگ‌زدگی ماشین آلات می‌شود.
  • در گلخانه‌ها به خصوص در فصل گرما با ایجاد هوای خنک و پاک، به رشد و نمو گیاهان و گل‌ها کمک کرده و صرفه اقتصادی را بالا می‌برد.
  • در مرغداری‌ها و دامداری‌ها، با از بیرون راندن بوی بد و هوای آلوده و جایگزین کردن آن با هوای تازه منجر به سلامتی بیشتر دام و طیور می‌شود و به راحتی و سلامتی پرسنل نیز کمک می‌کند.
  • کولر صنعتی سلولزی آکسیال در اماکن زیارتی و مساجد که در مراسم مذهبی و مناسبت‌ها تعداد افراد زیادی را میزبانی می‌کنند، هوای مطبوع و تازه را جایگزین هوای آلوده کرده و سلامتی سالمندان و بیماران عبادت کننده و زوار را فراهم کند.

images_1688768544_64a8902053409.jpg

مزایای استفاده از کولر صنعتی سلولزی ایران مشعل:

  • مصرف برق این کولرها یک پنجم کولرهای قدیمی است که از پوشال استفاده می‌کنند. بنابراین از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می‌باشند.
  • نصب و راه اندازی این کولر صنعتی سلولزی ایران مشعل هزینه‌ی کمتری نسبت به کولرهای قدیمی دارند و برای خریداران و مشتریان به صرفه‌تر می‌باشند.
  • ورق‌های گالوانیزه‌ی بسیار با کیفیت و مرغوب در ساخت این کولرها به کار رفته که علاوه بر اینکه برودت و سرمایش لازم را ایجاد می‌کنند، پوشش رنگی الکتروستاتیک را فراهم آورده و و کولر را از خطر زنگ زدگی و خوردگی و پوسیدگی در امان می‌دارد و عمر دستگاه را بالا برده و به صرفه اقتصادی کمک می‌کند.
  • کولرهای صنعتی سلولزی ایران مشعل صدای کمتری نسبت به کولرهای قدیمی دارند و با عدم ایجاد آلودگی صوتی موجب آسایش خاطر کارکنان و بالا رفتن راندمان و بازدهی کار می‌شوند.
  • عمر پدهای سلولزی کولر صنعتی سلولزی آکسیال، پنج برابر کولرهای قدیمی است و دوام و ماندگاری بالایی دارد. استفاده از این پدهای سلولزی مقرون به صرفه است. این پدها دارای جذب بالایی بوده و سرما و برودت را به طور یکنواخت در محیط پخش می‌کند و از زنگ زدگی جلوگیری می‌نمایند.
  • گارانتی بدنه کولر صنعتی سلولزی آکسیال ایران مشعل به مدت دو سال می‌باشد و باعث می‌شود که استفاده از آن‌ها به نوعی سرمایه گذاری بلند مدتی را تضمین می‌ کند.
  • استهلاک و خرابی کولرهای صنعتی سلولزی آکسیال نسبت به کولرهای قدیمی کمتر است و هزینه‌های نگهداری و تعمیراین دستگاه‌ها را کم می‌کند.

images_1688768568_64a89038af07a.jpg

  

لزوم استفاده از کولرهای صنعتی سلولزی آکسیال ایران مشعل:

این کولرها در فضاهایی با متراژ بالا، کارایی منحصر به فردی دارند به این صورت که هوای آلوده و گرد و غبار را بیرون رانده و هوای مطبوع و خنک را به داخل هدایت کرده و راندمان و بازدهی کار را بالا می‌برند.

 روش خرید کولرهای صنعتی آکسیال از مجموعه ایران مشعل:

      برای سفارش خرید و نصب و راه اندازی کولر صنعتی ایران مشعل می‌توانید علاوه بر مراجعه به وب سایت Garmataab.com ، با شماره ۴۱۴۰۲ ۰۲۱ تماس گرفته و یا به یکی از شعب شبکه گسترده نمایندگی های ایران مشعل در سراسر ایران مراجعه کرده تا از شرایط خرید، نصب و راه اندازی این دستگاه ها مطلع شوید.

کد خبر: ۲۳۱٬۱۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha