۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
نقد کردن درآمد ارزی | کسب درآمد دلاری در ایران

نقد کردن درآمد ارزی | کسب درآمد دلاری در ایران

یکی از عواملی که درآمدزایی ارزی در ایران را همراه با چالش می کند، نقد کردن درآمد ارزی در داخل کشور است.

به گزارش بازار، یکی از عواملی که درآمدزایی ارزی در ایران را همراه با چالش می کند، نقد کردن درآمد ارزی در داخل کشور است. این از موانعی محسوب می شود که بسیاری از افراد که امکان کسب درآمد ارزی را دارند، از ورود به این مقوله منصرف کرده و آنها را از این فرصت عالی، برحذر داشته است. اما باید گفت با وجود تمامی این محدودیت ها، به دلیل جذابیت هایی که کسب درآمد دلاری در ایران دارد، روش هایی برای نقدکردن درآمدهای ارزی در نظر گرفته شده است که همراه با هزینه اندکی می باشد

یکی از عواملی که درآمدزایی ارزی در ایران را همراه با چالش می کند، نقد کردن درآمد ارزی در داخل کشور است. این از موانعی محسوب می شود که بسیاری از افراد که امکان کسب درآمد ارزی را دارند، از ورود به این مقوله منصرف کرده و آنها را از این فرصت عالی، برحذر داشته است. اما باید گفت با وجود تمامی این محدودیت ها، به دلیل جذابیت هایی که کسب درآمد دلاری در ایران دارد، روش هایی برای نقدکردن درآمدهای ارزی در نظر گرفته شده است که همراه با هزینه اندکی می باشد. این راهکار می تواند معامله گران را ترغیب کند تا بدون نگرانی، به تجارت بین المللی خود پرداخته و درآمد خود را به ریال و در حساب بانکی خود دریافت کنند.

نقد کردن ارزهای مختلف

در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که هنگام نقد کردن درآمد ارزی، از ارزهای مختلفی صحبت به میان می آید. برخی از این ارزها، به دلیل شرایط خاصی که دارند، از محبوبیت بیشتری برخوردار بوده و بیشتر مورد توجه هستند.

به عنوان مثال، ارز دلار از جمله ارزهایی است که در معاملات بین المللی بیشتر مورد استفاده قرار گرفته و عمدتا در دریافت درآمدهای ارزی، از آن استفاده می شود. از سویی دیگر، درآمدهای ارزی دلاری، در مقایسه با دیگر ارزها، ساده تر نقد می شوند؛ همین امر باعث شده است که به سادگی بتوان برای نقد کردن اقدام کرد.

همچنین، ارز دلار در تمامی دنیا دارای بیشترین اعتبار بوده و کسب درآمد دلاری در ایران و دیگر نقاط جهان و نقد کردن آن می تواند نقش مثبتی در زندگی افراد داشته باشد. البته باید در نظر داشته که نقد کردن درآمد ارزی می ‌تواند همراه با چالش هایی باشد.

به جهت اختلاف بسیار زیاد ارزش و قیمت میان دو ارز دلار و ریال، کسب درآمد ارزی می ‌تواند کمک زیادی به افراد کرده و سود بالایی را عاید ایشان کند. اگر می خواهید یک روز ساده و مطمئن برای نقد کردن درآمد ارزی بیابید، می توانید از روش های ۲۰پیمنت بهره برده و با کمترین کارمزد، درآمد دلاری خود را به صورت خودکار و آنی نقد کنید.

کسب درآمد فریلنسری

امروزه با شرایطی که پس از دوره کرونا ایجاد شده است، بسیاری از افراد به سوی کسب و کار آنلاین جدید بوده و کسب درآمد فریلنسری را ترجیح می دهند. افراد زیادی با ورود به سایت های فریلنسری، پروژه های بین المللی را اجرا کرده و به درآمد دلاری  رسیده اند.

یا آنکه با فروش محصولات دیجیتال در برخی از سایت های معتبر، به کسب درآمد دلاری در ایران دست یافته اند. سایت هایی همچون toptal، fiverr، Simply-Hired، envato، freelancer، upwork یا PeoplePerHour، می تواند به درآمد ارزی کمک موثری نماید.

کسب درآمد دلاری

نقد کردن درآمد یوتیوب

اگر به دنبال نقد کردن درآمد ارزی یوتیوب هستید، باید این نکته را در نظر بگیرید که این رسانه، درآمدهای ارزی حاصله از کانال ها را به وسیله سایت گوگل ادسنس واریز می کند. برای آن که بتوانید حساب گوگل ادسنس داشته باشید، لازم است که در خارج از کشور، حساب بانکی معتبر داشته و آدرس شما تایید گردد.

کاربران ایرانی که می خواهند برای نقد کردن درآمد یوتیوب اقدام کنند، باید یا قرارداد با شرکت های واسطه (MCN)  داشته و برای پرداخت کارمزد اقدام کنند، یا آنکه از دوست و آشنای خود که مقیم خارج است کمک گرفته و یا در کشورهای همسایه (ترکیه یا ارمنستان) اقامت بگیرند.

دریافت درآمد ارزی با پی پال

اگر فروشگاه آنلاین دارید یا به عنوان فریلنسر فعالیت می کنید، به سادگی می توانید در کمترین زمان، برای نقد کردن درآمد ارزی خود اقدام کنید. یکی از ایمن ترین روش ها برای انتقال و دریافت ارز در سطح جهانی، پی پال است. هنگامی که حساب پی پال افتتاح می کنید، به سادگی می توانید درآمد خود را از سایت های مختلف و فعالیت های بین المللی در پی پال دریافت کنید.

اما باید در نظر داشته باشید که پی پال به عنوان یک شرکت آمریکایی، رویکرد سختگیرانه ای در خصوص تحریم مالی ایران داشته و این شرکت در داخل کشور فعالیت ندارد. این شرکت افرادی را که دارای پاسپورت ایرانی هستند را منع کرده است.

بنابراین در صورتی که می خواهید برای افتتاح حساب paypal اقدام کنید، بایستی از خدمات شرکت های واسطه برای ایجاد حساب پی پال، استفاده کنید.

نقد کردن درآمد ارزی | کسب درآمد دلاری در ایران

نقد کردن دلاری درآمد گیمرها

یکی از دغدغه های گیمرهای که در صنعت گیمینگ فعالیت می کنند و به درآمد رسیده اند، نقد کردن درآمد دلاریشان است. برای نقد کردن درآمد بازی های G۲G و متاورسی می توانید به راحتی از طریق این شرکت ها اقدام کنید.

برای این کار باید به دو نکته مهم توجه نمایید. برخی از بازی ها، از پول های مجازی استفاده می کنند که مخصوص به خودشان است. هنگامی که فرد این نوع پول مجازی را دریافت می کند، می تواند آن را به حساب افرادی منتقل کند که دارای بنگاه بازی هستند و پول نقد بگیرند.

این در حالی است که برخی دیگر از بازی های آنلاین، سیستم های پرداخت الکترونیکی همچون پی پال و پرفکت مانی را دارند که پس از کسب درآمد دلاری در ایران، می توانند برای نقد کردن آن اقدام کنند.

روش نقد کردن ارزهای دیجیتال

اما نکته دیگری که در اینجا مطرح می شود این است که ارزهای دیجیتال خود را چگونه نقد کنیم؟ صنعت ارزهای دیجیتال، وسیع بوده و ریسک هایی را نیز همراه دارد. با ورود آگاهانه به این صنعت، می توان به سوددهی قابل توجهی رسید و برای نقد کردن درآمد ارزی اقدام نمود.

در شرکت های معتبر تبدیل کردن ارزهایی همچون بیت کوین، تتر، شیبا، کاردانو و اتریوم به سرعت و ایمن انجام شده و کمترین کارمزد دریافت می شود. با این حال، لازم است که از کیف پول الکترونیکی معتبری استفاده کنید. از ایمن ترین کیف پول ها می توان به پرفکت مانی و وب مانی اشاره کرد که از تحریم های ایجاد شده تبعیت ندارند.

کد خبر: ۲۳۱٬۰۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha