۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱
تغییر کاربری دارایی مازاد دولت برای ارزش گذاری بالاتر اجرا می شود
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

تغییر کاربری دارایی مازاد دولت برای ارزش گذاری بالاتر اجرا می شود

محمدرضا پور ابراهیمی گفت: واگذاری برخی از این دارایی ها نباید به صورت خام باشد، از این رو برخی از این دارایی ها با صدور مجوز و تغییر کاربری امکان ارزش افزوده بالاتری دارند.

بازار؛ گروه بورس: در مراسم آیین رونمایی از تالار مولدسازی دارایی های کشور با حضور وزیر اقتصاد، دادستان کل کشور، رییس سازمان خصوصی سازی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در وزارت اقتصاد و امور دارایی برگزار شد.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عدم تعهد های قبلا در اقتصاد کشور داشته ایم، گفت: قبل از تحریم ها به دلیل وجود درآمدهای نفتی مانع توجه به این دارایی ها بوده در سال های اخیر نگاه به ظرفیت های اقتصادی کشور تغییر کرده است.
محمدرضا پور ابراهیمی با بیان اینکه در احکام بودجه بارها به مولدسازی دارایی ها نام برده می شد اما اجرا نمی شد و نیازمند ارکان نظام بود، تصریح کرد: اقداماتی که در شورای عالی مولدسازی دارایی ها اجماعی برای استفاده از ظرفیت های کشور بود.
او با تاکید بر اینکه در مجلس برنامه هفتم توسعه در حال نهایی شدن است، اظهار کرد: در برنامه هفتم توسعه موضوع مولدسازی دارایی ها را هم پیگیری می کنیم و در شرایط کنونی به دنبال تعیین تکلیف دارایی ها و کاهش بار مالی در بودجه است زیرا از این مسیر تامین مالی انجام خواهد شد.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه واگذاری برخی از این دارایی ها نباید به صورت خام باشد، اظهار کرد: برخی از این دارایی ها با صدور مجوز و تغییر کاربری امکان ارزش افزوده بالاتری دارند. بنابراین دولت نباید دارایی های خود را ارزان واگذار کند.

کد خبر: ۲۳۰٬۸۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha