۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
۱۰ فقره فرار بزرگ مالیاتی در مازندران کشف شد
مدیرکل امور مالیاتی مازندران:

۱۰ فقره فرار بزرگ مالیاتی در مازندران کشف شد

ساری- اسلامی، مدیرکل امور مالیاتی مازندران از شناسایی ۱۰۰ هزار مودی جدید مالیاتی در استان خبر داد و گفت: ۱۰ فقره فرار بزرگ مالیاتی به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان نیز کشف شد.

محسن اسلامی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تا ۱۰ تیر ماه بیش از ۳۰۰ هزار فقره اظهارنامه مالیاتی دریافت کردیم، گفت: این میزان رشد ۱۸ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است زیرا در سال گذشته ۲۵۷ هزار فقره اظهارنامه دریافت کردیم.

وی از شناسایی ۱۰۰ هزار مودی جدید مالیاتی در استان خبر داد و گفت: در سال گذشته از بخش اصناف ۷۰۰ میلیارد تومان مالیات وصول کردیم در صورت که امسال هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تحت عنوان مالیات در اظهارنامه ها ابراز شده است.

وی با بیان اینکه رقم مالیاتی ۵۶ درصد مودیان در اظهارنامه‌ های سال قبل صفر بوده است، گفت: رقم ۱۴ درصد بین صفر تا ۲ میلیون تومان، ۹ درصد بین ۵ تا ۷ میلیون تومان، ۹ درصد بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان و یک درصد بالای ۵۰ میلیون تومان بوده است.

اسلامی یادآور شد: در مجموع در استان ۷۰ درصد مودیان کمتر از دو میلیون تومان مالیات پرداخت می‌ کنند.

مدیرکل امور مالیاتی مازندران از شناسایی ۱۰ مورد فرار مالیاتی بخش حقوقی و شرکت ها در استان خبر داد و گفت: رقمی که این افراد بابت فروش در اظهارنامه ها اعلام کردند ۵۱۸ میلیارد تومان بود درحالی که بررسی اسناد و مدارک آنها نشان می دهد که بیش از هزار میلیارد تومان فروش داشته اند.

کد خبر: ۲۳۰٬۸۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha