۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۷
اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای کردستان در قانون بودجه ۴۶ درصد افزایش یافت
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان:

اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای کردستان در قانون بودجه ۴۶ درصد افزایش یافت

سنندج – محمدی، سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان از رشد ۴۶ درصدی اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای این استان در بودجه سال جاری خبر داد.

اکبر محمدی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به ارتقاء وضعیت استان در قانون بودجه سال جاری کشور، اظهار کرد: مجموع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۴۶ درصد رشد پیدا کرده است.

وی ضمن اشاره به مجموع اعتبارات استان کردستان در قانون بودجه سال جاری کشور، بیان کرد: مجموع اعتبارات این استان در قانون بودجه سال جاری، سه هزار و ۶۲۸ میلیارد تومان است.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان از رشد ۴۶ درصدی اعتبارات استان خبر داد و افزود: سال گذشته از نظر رشد اعتبارات رتبه ۲۴ کشور و امسال رتبه دهم را در بین استان های مختلف داریم.

وی با بیان اینکه دو هزار و ۸۴۵ میلیارد تومان اعتبار در اختیار این سازمان برای توزیع بین دستگاه های اجرایی هست، گفت: در قانون بودجه الزامات و تکالیفی هم چون اختصاص پنج درصد اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای به توسعه زیرساخت های گردشگری، پنج درصد به نیروی انتظامی، پنج درصد به تکمیل و تجهیز پایگاه های بسیج تعیین شده است.

وی میزان درآمدهای مصوب استان کردستان در سال جاری را سه هزار و ۲۳ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: امیدواریم این رقم در سال جاری با برنامه ریزی های انجام شده تحقق پیدا کند .

محمدی در ادامه به رویکرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان اشاره کرد و یادآور شد: رویکرد جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان ارائه راهکار برای حل مشکلات در راستای توسعه همه جانبه استان است.

وی گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با نگاه کارشناسی و رویکرد عدالت محوری خود می کوشد تا بتواند نقش موثر خود در جهت توسعه همه جانبه استان را به خوبی ایفاء نماید.

کد خبر: ۲۳۰٬۷۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha