۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸
پارک لجستیک کشاورزی در زنجان راه‌اندازی می‌شود
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان:

پارک لجستیک کشاورزی در زنجان راه‌اندازی می‌شود

زنجان- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان گفت: با توجه به اهمیت زیرساخت‌های حمل و نقل در صادرات محصولات کشاورزی، در آینده نزدیک پارک لجستیک کشاورزی در زنجان به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش بازار و به نقل از راهداری زنجان، جعفر قزوینیان روز دوشنبه در نخستین جلسه هماهنگی بررسی روند ایجاد پارک لجستیک کشاورزی استان زنجان، بر لزوم تقویت مسائل حمل و نقلی پارک لجستیکی که پیگیری این موضوع توسط ابلاغ‌های صورت گرفته به راهداری محول شده است تاکید کرد و گفت: مراکز لجستیک ضمن ارائه امکانات و خدمات زیربنایی، خدمات عمومی و خدمات ارزش افزوده در نهایت در جهت بهینه سازی فرآیندها و کاهش هزینه‌ ها و ضایعات ونیز تکمیل زنجیره تأمین، عمل خواهند کرد.

وی همچنین به بررسی و برنامه‌ریزی دقیق جهت مکان‌یابی از اراضی ملی تاکید کرد و افزود: شرکت مشاور لجستیک مرکزی اقدام به شناسایی نقاط مختلف جهت احداث را انجام داده است که نیاز به بررسی مجدد دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تمام امکانات خود را برای حمایت از پیشبرد پارک لجستیک کشاورزی استان زنجان به‌کار خواهد گرفت.

قزوینیان افزود: با توجه به اهمیت زیرساخت‌های حمل و نقلی در صادرات محصولات کشاورزی، پارک لجستیک کشاورزی پس از مکان‌یابی در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر: ۲۳۰٬۶۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha