۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
‌رشد ۳۰۰۰ مگاواتی مصرف برق نسبت به اوج‌ بار سال گذشته
وزیر نیرو اعلام کرد

‌رشد ۳۰۰۰ مگاواتی مصرف برق نسبت به اوج‌ بار سال گذشته

محرابیان، وزیر نیرو با اشاره به رشد ۳۰۰۰ مگاواتی مصرف برق نسبت به اوج‌ بار سال گذشته، گفت: به هیچ وجه در بخش خانگی تاکنون قطعی نداشته‌ایم و شرایط مدیریت شده برای تأمین برق مشترکان در دستورکار است.

به گزارش بازار، علی‌اکبر محرابیان با اشاره به گرمای بی‌سابقه در این روزها، اظهار داشت:‌براساس گزارش کارشناسان هواشناسی گرمای بی‌سابقه‌ای بر جو کشور حاکم شده که در طول ۱۱ سال گذشته بی‌سابقه است.

وزیر نیرو در تشریح آخرین وضعیت شبکه برق گفت: هم‌اکنون شبکه برق کشور به صورت پایدار نسبت به عرضه برق به مشترکان اقدام می‌کند.

وی افزود: از مردم بابت همکاری خوب در صرفه‌جویی مصرف برق تشکر می‌کنم و تداوم این شرایط می تواند ضامن پایداری شبکه برق کشور باشد.

محرابیان تأکید کرد: مصرف برق کشور نسبت به روز مشابه در سال گذشته ۶ هزار مگاوات افزایش داشته و همچنین نسبت به اوج ثبت شده در سال گذشته ۳ هزار مگاوات بیشتر است.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم در روز جاری اوج بار تاریخی مصرف برق نصاب جدیدی ثبت کرده و از ۷۲ هزار و ۴۰۰ مگاوات عبور کند.

وزیر نیرو عنوان کرد: به هیچ وجه در بخش خانگی تاکنون قطعی نداشته‌ایم و شرایط مدیریت شده برای تأمین برق مشترکان در دستورکار است.

محرابیان تأکید کرد: همکاری مردم در این گرمای بی‌سابقه پایداری شبکه برق را تضمین می‌کند و حداکثر انرژی به همه مشترکان عرضه خواهد شد.

کد خبر: ۲۳۰٬۶۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha