۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
رئیس کمیته بهره‌وری وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد
با حکم وزیر جهاد کشاورزی؛

رئیس کمیته بهره‌وری وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد

وزیر جهاد کشاورزی در حکمی، «سیدمجتبی خیام‌نکویی» رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی را به عنوان رئیس کمیته بهره‌وری وزارت جهادکشاورزی منصوب کرد.

به گزارش بازار، این حکم از سوی «محمدعلی نیکبخت» با توجه به مسئولیت سازمان تات در افزایش ضریب نفوذ دانش و فناوری به سید مجتبی خیام‌نکویی اعطا شد.

در این حکم خطاب به خیام‌نکویی آمده است؛ با عنایت به نقش و ماموریت مهم وزارت جهادکشاورزی در دستیابی به امنیت غذایی پایدار و تاکیدات مکرر ریاست جمهور بر امر ارتقای بهره‌وری به ویژه در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی، براساس ابلاغیه نظام‌نامه کمیته بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی و با توجه به شایستگی و تجربیات ارزنده و همچنین مسئولیت سازمان تات در افزایش ضریب نفوذ دانش و فناوری، به موجب این حکم به عنوان "رئیس کمیته بهره‌وری وزارت جهادکشاورزی" منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های وزارت جهادکشاورزی در حوزه‌های مختلف کشاورزی و منابع طبیعی با همکاری سازنده و اثربخش کلیه معاونان، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و با هماهنگی سازمان ملی بهره‌وری ایران، در مسیر پیشرفت بهره‌وری در این بخش اقدام لازم را به عمل آورید.

همچنین مقتضی است جلسات این کمیته هر دو ماه یکبار با حضور اینجانب تشکیل و گزارش پیشرفت امور مرتبط با بهره‌وری در تمامی زیرمجموعه‌های وزارت ارائه شود.

کد خبر: ۲۳۰٬۵۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha