۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱
حد نصاب میزان مصرف برق کشور برای بار دوم شکسته شد

حد نصاب میزان مصرف برق کشور برای بار دوم شکسته شد

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران میزان مصرف برق کشور در روز جاری را ۷۱ هزارو ۹۸۷ مگاوات اعلام کرد.

به گزارش بازار، مصطفی رجبی مشهدی گفت: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در گرمترین هفته سال جاری قرارداریم و امروز ۱۸ تیرماه حد نصاب میزان مصرف برق کشور به دلیل گرمای بی سابقه در کشور و افزایش مصرف برق باز هم شکسته شد.

سخنگوی صنعت برق با تاکید بر اینکه شبکه برق کشور پایدار است گفت : کلیه کارکنان صنعت برق برای تامین برق مطمئن و پایدار نگه داشتن شبکه های برق هموطنان عزیز با تلاش بی وقفه در آماده باش کامل قرار دارند.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف برق گفت : برای تامین برق پایدار هم اکنون به کمک جدی هموطنان نیازمندیم.

وی افزود: مردم می توانند بدون آنکه رفاه خود را کاهش دهند با اعمال روشهای ساده به مدیریت مصرف برق و گذر از این شرایط بحرانی کمک کنند و در ساعات اوج مصرف که از ساعت ۱۱ تا ۱۷ و ۲۰ تا ۲۳، ازوسایل برقی پر مصرف اجتناب نمایند و یا دمای کولرهای گازی خود را روی عدد ۲۴ تنظیم و یا از دور کند کولرهای آبی استفاده نمایند.

وی افزود : تنها با ۱۰ درصد صرفه جویی در مصرف برق کمک بزرگی به تامین برق پایدار برای کلیه هموطنان خواهند شد.

وی در پایان به کلیه مشترکین خانگی توصیه کرد با مشارکت هر چه بیشتر در طرح پاداش صرفه جویی و استفاده بهینه و صحیح مصرف برق این فرصت را خواهید داشت تا با اندکی کاهش مصرف از فرصت برخورداری از پاداشهای صرفه جویی بهره مند گردید.

کد خبر: ۲۳۰٬۵۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha