۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
تشکیل ۹۳۸ فقره پرونده تخلف در بازرسی از واحدهای صنفی آذربایجان غربی
معاون سازمان صمت آذربایجان غربی خبر داد

تشکیل ۹۳۸ فقره پرونده تخلف در بازرسی از واحدهای صنفی آذربایجان غربی

ارومیه- معاون نظارت و بازرسی صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی از تشکیل ۹۳۸ پرونده تخلف در قالب طرح بازرسی از واحدهای صنفی استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، علیرضا محمودی گفت: طی اجرای طرح ویژه تشدید بازرسی که به مناسبت ماه مبارک رمضان از سوم فروردین سال جاری آغاز و در سوم خرداد ماه سال جاری به پایان رسید، ۲۰ هزار و ۴۸۴ مورد بازرسی از واحد های صنفی، غیر صنفی، توزیعی، تولیدی و خدماتی انجام شد.

وی افزود: طی بازرسی های انجام شده ۹۳۸ فقره پرونده به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد و ۳۰۴ میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

محمودی ادامه داد: در مدت زمان اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان سال جاری، ۱۷۳ مورد گزارش مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان واصل شدکه بعد از بررسی و رسیدگی به شکایات دریافتی ۶۲ مورد متخلف و ۱۰۶ مورد غیر متخلف شناخته شد و پنج مورد نیز در دست بررسی است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی در پایان یادآوری کرد: هم وطنان عزیز در صورت مشاهده هرگونه احتکار، گرانفروشی، عدم ارائه فاکتور فروش، توزیع خارج از شبکه، عدم درج قیمت بر روی کالا و هرگونه تخلف صنفی دیگر را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ ستاد خبری سازمان با ما در میان بگذارند.

کد خبر: ۲۲٬۹۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha