۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
ارتقا وضعیت ارتباطی در جاده های شهرستان سقز ضروری است
فرماندار سقز:

ارتقا وضعیت ارتباطی در جاده های شهرستان سقز ضروری است

سنندج – توان، فرماندار سقز خواستار احداث، تامین و نصب تجهیزات سایت های مخابراتی برای دسترسی مردم ساکن در روستاها به خدمات ارتباطی شد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان جعفر توان در شورای راهبری ارتباطات و فناوری استان کردستان با اشاره به وضعیت پوشش جاده ای مخابرات در مسیر بانه – مریوان محدوده روستاهای شهرستان سقز، گفت: به منظور توسعه زیرساختهای مخابراتی، همکاری لازم با مخابرات منطقه صورت می گیرد.

وی توسعه تلفن ثابت در محدوده محلات، توسعه فیبرنوری، احداث و ارتقای سایت های جدید را مورد تاکید قرار داد و گفت: اجرای طرحها و پروژه های مخابراتی از جمله مواردی است که همواره باید در راستای ارائه خدمات با کیفیت بالاتر به مشتریان به آن توجه داشت.

فرماندار شهرستان سقز با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه این شهرستان در بخش ارتباطی، یادآور شد: تقویت زیرساخت های ارتباطی این شهرستان می تواند در مسیر کمک به رشد مسائل ارتباطی در کل استان و منطقه موثر باشد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان نیز در این جلسه اظهار داشت: طبق برنامه تدوین شده در مخابرات منطقه، تجهیزات و امکانات چند سایت تامین شده است که با تلاش همکاران برنامه نصب و راه اندازی آنها مشخص شده است.

آزاد حکمت بیان کرد: تسریع در رفع مشکلات و کمبودهای حوزه ارتباطی از سوی مخابرات منطقه کردستان در دستور کار قرار گرفته است و بر اساس بررسی های صورت گرفته، بعد از نصب تجهیزات خریداری شده دیگر مشکلات این بخش رفع می شود.

مدیر کل ارتباطات و فناوری استان کردستان هم در جریان برگزاری این نشست، اظهار داشت: ۱۵۱ روستای شهرستان سقز به اینترنت دسترسی دارند و اتصال به شبکه ملی اطلاعات از اولویت های دولت سیزدهم در سراسر کشور به ویژه استان کردستان است.

رفع مشکل همشنوایی در خطوط ثابت، توسعه و ایجاد زیرساخت های مخابراتی در شهرک های جدید، تقویت و توسعه سایت های ایرانسل در شهر سنته، تکریم روستاییان در شعب پست بانک، از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

کد خبر: ۲۲۹٬۹۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha