۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
سفارش تولید محتوا، اکسیر جذب مخاطب!

سفارش تولید محتوا، اکسیر جذب مخاطب!

افزایش فروش اینترنتی و ورود به بازار جهانی دغدغه اصلی بسیاری از صاحبان مشاغل است.در اینجا راهنمای شما در انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ جهت سفارش تولید محتوا خواهیم بود.

سفارش تولید محتوا از ملزومات دیجیتال مارکتینگ و شاهرگ بازاریابی اینترنتی محسوب می شود. اینکه چطور با کسب و کار خود در دنیای مجازی بدرخشیم سوال اصلی صاحبان مشاغل آنلاین است. میزان موفقیت در حوزه های مختلف بازاریابی آنلاین به استراتژی های بازاریابی هر کسب و کار بستگی دارد. تولید محتوا امروزه نقشی چشمگیر در حوزه های کاری مختلف داشته و خواهد داشت. آیا می دانید تولید محتوا به زبان انگلیسی به چه دلیل و برای چه مشاغلی لازم است؟ در چه مرحله ای از بازاریابی محتوایی خود به رپورتاژ آگهی نیاز خواهیم داشت؟ در اینجا دو راز پنهان موفق ترین کسب و کارهای اینترنتی را به شما خواهیم گفت و با هم نگاهی به سیر موفقیت مشاغل اینترنتی و اهمیت تولید محتوا به ویژه در سطح جهانی خواهیم داشت.

سفارش تولید محتوا، اکسیر جذب مخاطب!

تولید محتوا

مقدمه ای در مورد تولید محتوا

اگر شما با بازار کار آنلاین و فروش اینترنتی آشنا باشید احتمالا عبارت سفارش تولید محتوا را تا به حال چندین بار در گوگل سرچ کرده اید. این یعنی شما به اهمیت تولید محتوا آگاه هستید و می دانید منظور از تولید محتوا چیست و چرا محتوا تولید می کنیم. اما اگر به تازگی با این اصطلاحات روبرو شده اید می بایست با تعریفی از تولید محتوا وارد این مبحث شویم. محتوا به طور کلی، به ارائه اطلاعات در فرمت های مختلف گفته می شود. محتوا می تواند متنی، تصویری، ویدیویی و صوتی باشد. محتوا با اهداف مختلف و در بستر های مختلف منتشر می شود. هدف از تولید محتوا در بیشتر موارد تلاش برای دیده شدن، بازاریابی و افزایش میزان فروش است.

بدون ورود به دنیای کسب و کار آنلاین طیف گسترده ای از فرصت های رشد و توسعه کسب و کار کشف نشده باقی خواهد ماند. امروزه مشتریان هوشیارتر از همیشه خرید خود را انجام می دهند. مخاطبان در هر حوزه ای به دنبال مقایسه و تحلیل گزینه های موجود در بازار هستند و طبیعتا این تحلیل و بررسی به صورت فیزیکی و حضوری صورت نمی گیرد.

حضور در بازار آنلاین این فرصت را به شما می دهد که با معرفی و ارائه خدمات خود، در این مقایسه شرکت داشته باشید و در واقع شانس پیروز شدن در این رقابت را به شما می دهد. در نظر داشته باشید که همواره گروه بزرگی از مشتریان در فضای مجازی منتظر شما هستند!

سفارش تولید محتوا، اکسیر جذب مخاطب!

سفارش تولید محتوا

چه نوع محتوایی سفارش دهیم؟- شاخه های تولید محتوا

سفارش تولید محتوا می تواند در قالب یک متن، پادکست، تصویر یا یک ویدیو باشد. اینکه کدام فرمت تولید محتوا را انتخاب کنید کاملا به نوع کسب و کار شما و هدفی که به دنبال آن هستید بستگی دارد. در انتخاب نوع محتوا حتما به همخوانی فرمت محتوا با کسب و کار خود و همچنین به نیاز مخاطبان خود توجه ویژه ای داشته باشید. محتوا فارغ از فرمتی که دارد باید نیاز های مخاطبان حوزه کاری شما را به خوبی پوشش دهد. به طور خلاصه، محتوا می تواند به صورت ایمیل مورد استفاده قرار گیرد، به عنوان مقاله، خبرنامه، پست های آموزشی و مطالب بلاگ استفاده شود و یا به عنوان محتوای گرافیکی، ویدیویی، صوتی و ... به صورت تبلیغات یا در قالب مطالب آموزشی در پلتفرم های مختلف منتشر شود.

رپورتاژ آگهی- اقدامات پس از تولید محتوا!

تولید محتوا برای سایت را نباید به هیچ عنوان متوقف کرد. تولید محتوای مستمر مانند چشمه ای جوشان به وب سایت شما زندگی می بخشد. در صورتی که تولید محتوای جدید متوقف شود جایگاه صفحات فعلی سایت خود را نیز از دست خواهید داد. اگر صفحاتی از سایت برای شما و کسب و کارتان اهمیت ویژه ای دارد اما جایگاه خوبی در گوگل به خود اختصاص نداده است چه می توان کرد؟ آیا راهی وجود دارد که جایگاه صفحات مهم سایت خود را بهبود بخشیم؟

روش های زیادی برای افزایش رتبه سایت وجود دارد. از آپدیت محتوا گرفته تا لینک سازی، بک لینک و در آخر سفارش رپورتاژ آگهی! می توان گفت هدفمندترین، موثرترین و کم هزینه ترین روش افزایش رتبه سایت در گوگل رپورتاژ آگهی است. رپورتاژ آگهی علاوه بر اینکه جایگاه یک وب سایت در موتورهای جستجو را بهبود می بخشد، منجر به شناخت برند نیز می شود. اگر اطلاع ندارید که چگونه باید برای انتشار رپورتاژ آگهی اقدام کنید در این بخش راهنمای شما خواهیم بود و در ادامه شرکتی معتبر با پشتیبانی عالی در این زمینه به شما معرفی خواهیم کرد.

سفارش تولید محتوا، اکسیر جذب مخاطب!

تولید محتوا به زبان انگلیسی

اهمیت تولید محتوا به زبان انگلیسی

تا به اینجای کار در مورد اهمیت حضور در فضای آنلاین برای دیده شدن در بازار داخلی را بررسی کردیم. اکنون می دانیم که برای ارائه خدمات و محصولات خود در بازار آنلاین باید تولید محتوا کنیم و سپس با استفاده از رپورتاژ آگهی محتوای خود را برای گوگل محبوب تر کنیم. اما این موضوع در همینجا به پایان نمی رسد! بیشتر کسب و کارها پتانسیل ورود به بازار جهانی را دارند. به عنوان مثال اگر تولید کننده هستید و محصولی در سطح جهانی تولید کرده اید، ابتدا باید محصولات خود را در این بازار جهانی عرضه کنید. دستورالعمل این کار مشابه تولید محتوا به زبان فارسی است و لازمه آن تولید یک محتوا و بهینه سازی آن است. با این تفاوت که برای عرضه محصول در بازار بین الملل باید با زبان بین المللی وارد بازار جهانی شویم.

شما با فروش داخلی ۸۷.۹۲ میلیون مخاطب دارید؛ اما در بازار جهانی این رقم حدود ۸ میلیارد نفر است. با یک حساب سرانگشتی می توان گفت با ورود به بازار بین الملل احتمال میزان فروش دست کم تا ۱۰ برابر افزایش می یابد.

چالش های تولید محتوا به زبان انگلیسی

تفاوت فرهنگی و زبانی، تولید محتوا به زبان انگلیسی را با چالش هایی روبرو کرده است. برای گرفتن ترافیک بین الملل و فروش جهانی باید به زبان مشترک با مردم در سراسر جهان ارتباط بگیریم. برای تولید محتوا به زبان انگلیسی باید محتوایی حرفه ای، تخصصی و در عین حال به دور از ابهامات، ساده و روان تهیه کنید. از عبارات و اصطلاحات مرسوم و به روز استفاده نمایید و با اصول نگارش محتوای انگلیسی کاملا آشنا باشید. همچنین باید زبان تخصصی حوزه کاری خود را به خوبی بشناسید و در کل باید بدانید چگونه محتوای سئو فرندلی تولید کنید تا کسب و کار شما بتواند در این بازار وسیع آنلاین، حرفی برای گفتن داشته باشد. به طور کلی برای تولید محتوا به زبان انگلیسی با چنین چالش هایی روبرو خواهید بود:

  • تفاوت های فرهنگی و زبانی
  • تسلط بر واژه نامه زبان انگلیسی
  • آشنایی با اصطلاحات بومی زبان انگلیسی
  • تسلط بر زبان تخصصی حوزه کاری مورد نظر
  • تسلط بر تولید محتوای انگلیسی سئو محور

سفارش تولید محتوا، اکسیر جذب مخاطب!

شرکت تولید محتوا

برای مقابله با این چالش ها چه راهکاری وجود دارد؟ شما به یک سایت تولید محتوا متنی نیاز دارید. شرکت های زیادی در زمینه سفارش تولید محتوا فعالیت دارند. برخی از این شرکت ها خدمات تولید محتوا به زبان انگلیسی نیز ارائه می دهند. شرکت هایی همچون رایا مارکتینگ، نویسندگانی مسلط به حوزه تولید محتوای زبان انگلیسی دارند. در این شرکت روزانه چندین سفارش تولید محتوا به زبان انگلیسی تهیه و منتشر می شود. پس برای ورود به بازار بین الملل نگران چالش های پیش رو نباشید. رایا مارکتینگ در تمامی مراحل دیجیتال مارکتینگ و در شاخه بازاریابی محتوایی از جمله تحقیق کلمات کلیدی، آنالیز سئو، خدمات رپورتاژ آگهی، تولید محتوا به زبان های مختلف و بسیاری خدمات دیگر در کنار شما خواهد بود. کافیست به وب سایت رایا مارکتینگ مراجعه کرده و درخواست مشاوره رایگان ثبت نمایید و یا از طریق شماره تماس ۰۲۱-۴۷۶۲۸۵۰۰ با مشاوران مجموعه ارتباط بگیرید.

اگر به افزایش میزان بازدید و نرخ تبدیل کسب و کار خود فکر می کنید و قصد دارید خدمات خود را در سطح جهانی ارائه دهید، سفارش تولید محتوا حرفه ای و منحصر به فرد را حتما به شرکت ‌های معتبر و متخصص در این زمینه بسپارید.

کد خبر: ۲۲۹٬۹۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha