۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان عضویت در جامعه مشاوران رسمی مالیاتی

تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان عضویت در جامعه مشاوران رسمی مالیاتی

رئیس مرکز عالی دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفه‌ای وزارت اقتصاد اظهار داشت: ثبت‌نام متقاضیان عضویت در جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران که از تاریخ ۱۴۰۲/۴/۷ آغاز شده بود، به مدت ۱۰ روز تمدید شد.

به گزارش بازار، حسین تاجمیر ریاحی رئیس مرکز عالی دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفه‌ای وزارت امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: ثبت‌نام متقاضیان عضویت در جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران که از تاریخ ۱۴۰۲/۴/۷ آغاز شده بود، به مدت ۱۰ روز دیگر تمدید می شود.

ریاحی با اشاره به اینکه ثبت‌نام و شرکت در آزمون صرفاً از طریق سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.Sanjesh.org انجام می شود اظهار امیدواری کرد: فارغ التحصیلان رشته‌های امور مالی، مالیاتی، حسابداری، حسابرسی، اقتصادی، بازرگانی، حقوق و مدیریت علاقه‌مند به عضویت در جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران بتوانند از این فرصت استفاده نمایند.

وی در ادامه گفت: جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران به منظور ارتقاء فرهنگ مالیاتی پرداخت‌کنندگان مالیات و ارائه خدمات مشاوره‌ای صحیح در امور مالیاتی به مودیان مالیاتی بر مبنای قوانین و مقررات مالیاتی کشور و همچنین ارائه خدمات نمایندگی مورد نیاز آنان برای مراجعه به ادارات و مراجع مالیاتی ایجاد شده است.

تاجمیر ریاحی افزود: جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران می تواند نقش مهمی در رشد و ارتقاء نظام مالیاتی کشور ایفاء نمایند. رئیس مرکز عالی دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفه‌ای در پایان ضمن تشکر از همکاری ارکان جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران در جذب اعضاء جدید اظهار امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی مناسب و برگزاری دوره‌های آموزشی لازم برای اعضاء جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران زمینه‌های رشد و ارتقاء بیش از پیش جامعه فراهم گردد.

وی افزود: قطعاً تلفیق تجربه همکاران محترم بازنشسته با فارغ التحصیلان رشته‌های مرتبط که از طریق آزمون عضو این جامعه می‌شوند، می‌تواند در رشد و ارتقاء جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران و نهادینه کردن فرهنگ مالیاتی و استفاده از خدمات مشاوران رسمی مالیاتی تأثیر زیادی داشته باشد.

کد خبر: ۲۲۹٬۸۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha