۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹
دست‌های پشت پرده‌ای به دنبال ضربه زدن به مرغداران و کاهش توان خرید مردم هستند
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

دست‌های پشت پرده‌ای به دنبال ضربه زدن به مرغداران و کاهش توان خرید مردم هستند

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: دست‌های پشت پرده‌ای در زمینه مرغ وجود دارد که تلاش می‌کنند از یک سو تولید برای مرغداران صرفه اقتصادی نداشته باشد و از سوی دیگر نیز توان خرید مصرف کنندگان کاهش پیدا کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، منصورعلی زارعی کیاپی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص افزایش قیمت مرغ در بازار، گفت: مرغ از تولید کنندگان و مرغداران با قیمت ۵۲ هزار تومان خریداری می‌شود و دولت باید اختلاف قیمت این محصول از درب مرغداری تا بازار را تنظیم کند.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بازار مرغ در اختیار دلالان و واسطه‌ها است، ادامه داد: رانت‌ خواران و دست‌های پشت پرده‌ای در زمینه گوشت مرغ وجود دارد که تلاش می‌کنند از یک سو تولید برای مرغداران صرفه اقتصادی نداشته باشد و از سوی دیگر نیز توان خرید مصرفکنندگان کاهش پیدا کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عده‌ای در ساختمان‌های وزارتخانه حضور دارند برای ثبت سفارش کالاهای وارداتی، عنوان کرد: فاصله قیمت گوشت مرغ از درب مرغداری تا بازار قابل قبول نیست و باید کاهش داده شود تا مردم توان خرید داشته باشند.

کد خبر: ۲۲۹٬۷۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha