۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
کمبود های زیرساختی اینچه برون در سفر دوم رئیس جمهور به گلستان پیگیری می شود
نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس:

کمبود های زیرساختی اینچه برون در سفر دوم رئیس جمهور به گلستان پیگیری می شود

گرگان- نوروزی، نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر دوم رئیس جمهور به گلستان مشکلات زیرساختی اینچه برون را مطرح می کنم.

رحمت اله نوروزی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه به رغم گذشت یک دهه از افتتاح پایانه مرزی اینچه برون تاکنون اقدام زیرساختی برای این منطقه انجام نشده، اظهار کرد: کشور همسایه به وعده هایش عمل کرد اما متاسفانه از طرف ما ایجاد زیرساخت ها و امکانات بی نتیجه ماند.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اهمیت ایجاد زیرساخت در پایانه مرزی اینچه برون، ادامه داد: باید واقعا این موضوع را جدی بگیریم.

او معتقد است: در مازندران بندرامیرآباد و در گیلان منطقه مرزی آستارا در توسعه اقتصادی این استان ها نقش پررنگی داشته است از این رو برای ایجاد توسعه اقتصادی گلستان تاکیدداریم تا در برنامه سفر دوم رئیس جمهور به استان این موضوع طرح و راه حل های پیشنهای برای رفع موانع مطرح شود.

وی در بخشی دیگر از اظهاراتش ضمن یادآوری این مطلب که از مخالفان حذف یکباره ارز دولتی در سال گذشته بودیم، افزود: عقیده داشتم باید این فرایند به صورت تدریجی اتفاق بیافتد چراکه فشار زیادی به تولید وارد می شد.

او تخصیص تسهیلات بانکی به بخش تولید را راه حل عبور از این بحران اعلام کرد و گفت: در حال حاضر بانک ها سیاست انقباضی در پرداخت تسهیلات پیش گرفتند اما با توجه به تورم ۴۶ درصدی در کشور، واحدهای تولیدی با سرمایه فعلی توان تامین مواد اولیه را ندارد.

وی تخصیص تبصره ۱۶ و ۱۸ در بودجه را برای حل این مشکل دانست و گفت: هرچند که از محل این اعتبار سال گذشته تسهیلات پرداخت نشد اما امسال تخصیص وام به واحدهای تولیدی از این دو بخش در برنامه دولت قرار دارد.

کد خبر: ۲۲۹٬۷۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha