۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
مجموعه کامل آموزشی تعمیر لوازم خانگی برقی

مجموعه کامل آموزشی تعمیر لوازم خانگی برقی

مجموعه کامل آموزشی تعمیر لوازم خانگی برقی یک پکیج جامع و کامل است که به شما مهارت‌ های لازم برای عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی برقی را آموزش می‌ دهد.

به گزارش بازار، مجموعه کامل آموزشی تعمیر لوازم خانگی برقی یک پکیج جامع و کامل است که به شما مهارت‌ های لازم برای عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی برقی را آموزش می‌ دهد. این مجموعه آموزش برای علاقه ‌مندان به حوزه تعمیرات لوازم خانگی که می خواهند به صورت جدی وارد بازار کار شوند و به درآمد بالا برسند، مناسب است. آموزشگاه پایتخت فناوری یک مجموعه آموزشی جامع که شامل مباحث آموزشی مختلفی از جمله تعمیر لباسشویی، ظرفشویی، یخچال، فریزر، ماکروفر، جارو برقی، پنکه، سشوار، اتو، بخاری برقی، ریش تراش، سرخ کن، پلو پز، غذا ساز، کتری برقی و چای ساز، آبمیوه گیری، چرخ گوشت، تستر، قهوه ساز، جارو شارژی، بخار شوی و ... می شود را در اختیار شما علاقه مندان قرار می دهد.

با شرکت در این پکیج آموزشی، مدرسان با تجربه و خبره، مهارت ‌های لازم برای تعمیر لوازم خانگی را به صورت کاملا عملی و با جدید ترین روش های روز دنیا به شما یاد می دهند به طوری که در پایان می توانید در این حوزه به عنوان تعمیرکار حرفه ‌ای فعالیت کنید و کسب و کار شخصی خود را راه اندازی کنید. در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با این مجوعه کامل آموزشی از پایتخت فناوری آشنا کنیم.

آموزش تعمیر ماشین لباسشویی

در آموزش تعمیر ماشین لباسشویی پایتخت فناوری کارآموزان با مفاهیم و مبانی اساسی این دستگاه آشنا می شوند. آن ها می آموزند که چگونه لباسشویی کار می کند و با مشکلات رایج آن آشنا می شوند. افراد یاد می گیرند که چطور مشکلات متداول مانند نشت آب، عدم چرخش در موتور، مشکلات برقی و غیره را تشخیص داده و تعمیر کنند.

علاوه بر این، در دوره یادگیری تعمیر لباسشویی، دانشجویان با تکنولوژی های جدید و نوآوری های اخیر در این صنعت آشنا می شوند. با پیشرفت تکنولوژی، لباسشویی ها هوشمند تر شده اند و افراد فعال در این حوزه باید با این تغییرات آشنا شوند و بتوانند این دستگاه ها را تعمیر کنند. در این دوره ضمن بررسی عملکرد قطعات مکانیکی در لباسشویی های معمولی و اینورتری، با کد خطا های برند های مختلف ماشین لباسشویی آشنا شده و راهکار های تضمینی را برای از بین بردن آن ها یاد می گیرند.

آموزش تعمیر ماشین لباسشویی پایتخت فناوری

آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی

آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی نیز در مجموعه آموزش تعمیر لوازم خانگی پایتخت فناوری قرار دارد. در این آموزش، شما با تمام قطعات و نحوه عملکرد هر کدام آشنا می ‌شوید و مشکلات رایج ماشین ظرفشویی و نحوه عیب یابی و تعمیر هر کدام را به صورت جداگانه یاد می گیرید. این مشکلات شامل نشتی آب، تمیز نشستن ظروف، عدم تخلیه آب، لوله کشی مسدود، پمپ آب ضعیف، مشکلات الکتریکی و غیره است.

علاوه بر این، در این آموزش، افراد در کارگاه های عملی به مونتاژ و دمونتاژ قطعات مکانیکی ماشین ظرفشویی در برند های مختلف پرداخته و در نهایت قادر خواهند بود عیب یابی مرحله به مرحله را برای تشخیص خرابی دستگاه، چه از لحاظ مکانیکی و چه از لحاظ الکتریکی، انجام دهند.

آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی پایتخت فناوری

آموزش تعمیر یخچال و فریزر

تعمیر یخچال و فریزر نیازمند دانش و تجربه در زمینه الکترونیک، سیستم‌ های سرمایش و یخ زدایی و مکانیک است. تعمیرکاران حرفه ‌ای باید توانایی تشخیص خطا های رایج در این دستگاه‌ ها را داشته باشند و قادر به تعمیر قطعات الکترونیکی، کمپرسور ها، سیستم‌ های خنک کننده و مدار های الکتریکی آن باشند. در آموزش تعمیر یخچال و فریزر پایتخت فناوری به طور اختصاصی روی این سرفصل ها کار می کنید و قادر خواهید بود یخچال و فریزر های معمولی و ساید بای ساید را در برند های مختلف تعمیر کنید.

شرکت کنندگان در این کلاس با عملکرد قطعات الکترونیکی یخچال و فریزر آشنا می ‌شوند. آن ها یاد می ‌گیرند که چگونه با استفاده از ابزار ها و تجهیزات مناسب، قطعات معیوب را شناسایی و تعمیر کنند. به علاوه، ضمن بررسی کارکرد سیستم ‌های سرمایش و یخ زدایی یخچال و فریزر، یاد می ‌گیرید که چگونه بررسی کنید که آیا سیستم سرمایش درست عمل می‌ کند یا خیر و مشکلات یخ زدایی را برطرف کنید. فارغ التحصیلان پس از پایان این مجموعه کامل آموزشی، توانایی عیب یابی و تعمیر قطعات یخچال و فریزر مانند کندانسور، اواپراتور، ترموستات، یخساز، کمپرسور و غیره را به دست خواهند آورد.

آموزش تعمیر یخچال و فریزر پایتخت فناوری

آموزش تعمیر ماکروفر

آموزش تعمیرات ماکروفر، به شرکت ‌کنندگان این امکان را می ‌دهد تا با چالش ‌ها و مسائل مربوط به تعمیر این دستگاه‌ پر کاربرد آشنا شوند. در طول این آموزش‌، شما مهارت ‌های عملی و تجربی لازم برای تعمیر انواع مختلف ماکروفر ها، از جمله مشکلات الکتریکی و مکانیکی را خواهید آموخت.

توانایی های کسب شده توسط افراد شرکت کننده در این آموزش شامل مواردی از جمله شناخت قطعات و اجزای اصلی ماکروفر مانند لامپ داخلی، فن، المنت، درب و غیره می باشد. هم چنین، شما نحوه استفاده از دستگاه‌ های اندازه ‌گیری مختلف مانند تستر های ولتاژ، آمپرمتر ها و اسیلوسکوپ ‌ها را فرا می‌ گیرید و در نهایت می توانید مایکروویو های قدیمی و جدید را در برند های مختلف و حتی سولار دام های جدید را عیب یابی و تعمیر کنید.

آموزش تعمیر ماکروفر پایتخت فناوری

آموزش تعمیر اجاق گاز و فر حرارتی

اجاق گاز و فر حرارتی، دو نمونه از لوازم خانگی بسیار مهم هستند که در هر خانه ‌ای نقش اساسی را ایفا می‌ کنند. تعمیر اجاق گاز و فر حرارتی، یک شغل محبوب و پر طرفدار است که مهارت ‌های فنی خاصی می ‌طلبد. شرکت در دوره‌ های آموزشی مرتبط با تعمیر این دستگاه‌ ها، به فرد این امکان را می ‌دهد که مهارت ‌های لازم را برای تشخیص و رفع اشکالات مربوط به اجاق گاز و فر حرارتی کسب کند.

شما با شرکت در مجموعه کامل آموزشی تعمیر لوازم خانگی برقی پایتخت فناوری، مهارت های کاربردی برای عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات خراب اجاق گاز و فر حرارتی را یاد می گیرید و می توانید بفهمید که چگونه اشکالات رایج مانند نشت گاز، عدم روشن شدن فن، خرابی کلید ها و دیگر قطعات را تعمیر کنید. در این آموزش‌، مهارت‌ های لازم برای نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه اجاق گاز و فر حرارتی به فرد آموزش داده می‌ شود که شامل تمیز کردن صفحه‌ ها و قطعات دستگاه، تعویض فیوز ها، باطری‌ ها و سایر قطعات جانبی است.

آموزش تعمیر لوازم خانگی خرد: جاروبرقی، پنکه، سشوار و ...

لوازم خانگی خرد منزل، بدون شک از جمله لوازم برقی هستند که نقش بسیار مهمی را در زندگی ما ایفا می کنند. هرچند که در ظاهر ممکن است ساده و غیرقابل توجه به نظر برسند، اما روزانه افراد زیادی هستند که تقاضای تعمیر این لوازم برقی را می دهند. در مجموعه کامل آموزش تعمیر لوازم خانگی پایتخت فناوری، تعمیر لوازم خانگی خرد نیز به شما یاد داده می شود که شامل موارد زیر است:

  • جارو برقی
  • پنکه
  • سشوار
  • اتو
  • بخاری برقی
  • ریش تراش
  • سرخ کن
  • پلو پز
  • غذا ساز
  • کتری برقی و چای ساز
  • آبمیوه گیری
  • چرخ گوشت
  • تستر
  • قهوه ساز
  • جارو شارژی
  • بخار شوی

این آموزش به شما کمک می ‌کند تا با اجزای مختلف لوازم خانگی ریز آشنا شوید، طریقه عیب یابی و تعمیرشان را فرا بگیرید و با تکنولوژی ‌های جدید و دستگاه‌ های پیشرفته آشنا شوید. همچنین، در دوره آموزشی شما با اصول ایمنی و استفاده صحیح از ابزار ها و تجهیزات نیز آشنا می ‌شوید. این امر بسیار حائز اهمیت است زیرا هنگام تعمیر لوازم خانگی، باید اطمینان حاصل کنید که شما و دستگاه در معرض هر گونه خطری قرار نمی ‌گیرید.

آموزش تعمیر لوازم خانگی خرد پایتخت فناوری

آموزش تعمیر برد لوازم خانگی

تعمیر برد لوازم خانگی، بخشی از پکیج آموزشی تعمیر لوازم خانگی می باشد که به طور خاص روی تعمیر برد های الکتریکی تمرکز دارد. در آموزش تعمیر برد لوازم خانگی، شما با مفاهیم الکترونیک پایه و عملکرد برد های الکترونیکی آشنا می ‌شوید. در این دوره، شما با انواع قطعات الکترونیکی مثل مقاومت ها، خازن ها، ترانزیستور ها و دیود ها آشنا می ‌شوید. شما یاد می‌گیرید که چگونه این قطعات را تشخیص دهید و در صورت نیاز آن ها را تعویض کنید. به علاوه، نحوه کار با سایر ابزار های مورد نیاز مانند مولتی ‌متر، منابع تغذیه و اسیلوسکوپ را یاد می گیرید و توانایی شناسایی خرابی ها را با استفاده از تجهیزات کسب خواهید کرد. شما نحوه نقشه خوانی شماتیک برد های الکتریکی را فرا خواهید گرفت و قادر خواهید بود قطعات DIP و SMD را باز و بست کنید.

آموزش تعمیر برد لوازم خانگی پایتخت فناوری

مزایای شرکت در دوره تعمیرات لوازم خانگی آموزشگاه پایتخت فناوری

ثبت نام و شرکت در دوره تعمیرات لوازم خانگی آموزشگاه پایتخت فناوری دارای مزایای زیر می باشد:

  • آموزش تعمیرات لوازم خانگی از صفر تا صد
  • یادگیری مطالب آموزشی به طور کاملا عملی
  • یادگیری سرفصل های کاربردی زیر نظر اساتید حرفه ای و با تجربه
  • پشتیبانی نامحدود
  • برگزاری دوره به شیوه حضوری و آنلاین
  • تجدید دوره رایگان
  • شهریه مناسب دوره
  • ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای
  • در نظر گرفتن خوابگاه برای کارآموزان شهرستانی
  • شرکت در دوره مشاوره راه اندازی کسب و کار به صورت رایگان
  • موقعیت مکانی مناسب آموزشگاه و دسترسی آسان
  • انعطاف در زمان برگزاری کلاس های حضوری

تا اینجای مطلب دیدید که پایتخت فناوری برای علاقه مندان به حوزه تعمیرات لوازم خانگی یک پکیج کامل آموزشی فراهم کرده است و تمامی تلاشش این است که تعمیرکاران لوازم خانگی حرفه ای و کاربلد را وارد بازار کار کند. در صورتی که تصمیم تان جدی است و به دنبال مجموعه کامل آموزشی تعمیر لوازم خانگی برقی هستید، همین حالا به دوره تعمیرات لوازم خانگی در پایتخت فناوری سر بزنید و در این دوره آموزشی ثبت نام کنید.

علاوه بر این، اگر به دنبال بالا بردن توانایی ها و مهارت های خود به منظور ارتقای درآمد خود هستید، پیشنهاد ما به شما یادگیری تعمیر پکیج و کولر گازی نیز می باشد. این دو وسیله برقی نقش حیاتی در زندگی روزمره افراد داشته که ممکن است به علل متفاوت دچار خرابی شده و لازم است توسط افراد متخصص و حرفه ای عیب یابی و تعمیر شود.

دوره تعمیرات کولر گازی، به طور قابل توجهی توجه و علاقه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. آموزشگاه پایتخت فناوری با هدف توانایی ثبت نام حداکثری افراد، ۳۰ درصد تخفیف در شهریه این دوره ارائه می‌ دهد. کولر های گازی مختلفی در بازار وجود دارند و افراد زیادی از آن‌ ها برای خنک کردن محیط استفاده می ‌کنند. با توجه به تنوع برند ها و مشکلات متداولی که در کولر های گازی به وجود می ‌آید، نیاز به نیروی کار ماهر برای تشخیص دقیق علت این مشکلات افزایش یافته است. دوره تعمیر کولر گازی در آموزشگاه پایتخت فناوری، با ارائه امکاناتی برای کارآموزان شهرستانی، به عنوان یک فرصت بسیار ارزشمند مطرح می‌ شود.

دوره تعمیرات کولر گازی پایتخت فناوری

دوره تعمیر پکیج، یکی از محبوب ‌ترین دوره ‌های تخصصی آموزشگاه پایتخت فناوری است که به شما کمک می ‌کند به راحتی و با استفاده از مهارت ‌های جدید، وارد بازار کار شوید.این آموزش تعمیرات پکیج به شما یاد می‌ دهد که چگونه پکیج‌ ها را تعمیر کنید، اجزا و کاربرد های آن ها را شناسایی کنید و با مشکلات رایج مرتبط با آن ها آشنا شوید. هم چنین، راهکار های تخصصی برای عیب ‌یابی و تعمیر پکیج ‌ها را نیز یاد خواهید گرفت.

آموزش تعمیرات پکیج پایتخت فناوری

نتیجه گیری

در این مقاله تلاش کردیم شما را با یک مجموعه کامل آموزش تعمیرات لوازم خانگی و برقی آشنا کنیم تا بتوانید یک تعمیرکار حرفه ای شوید و به راحتی وارد بازار کار شوید. در صورت نیاز به راهنمایی و مشورت می توانید با شماره ۰۲۱۶۶۴۷۷۶۲۸ تماس بگیرید تا کارشناسان کسب و کار با شما صحبت کنند. 

کد خبر: ۲۲۹٬۷۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مهدی خانجانی IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
      0 0
      بسیار خوب