آغاز به کار نمایشگاه مبلمان با حضور ۲۱۴ شرکت داخلی

آغاز به کار نمایشگاه مبلمان با حضور ۲۱۴ شرکت داخلی

­رییس اتحادیه درودگران و مبل سازان تهران گفت: نمایشگاه تخصصی مبلمان تهران با حضور ۲۱۴ شرکت داخلی از امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز شد.

به گزارش بازار، علیرضا عباسی رییس اتحادیه درودگران و مبل سازان تهران در گفتگو با خبرنگار تحریریه صنعت خبرگزاری صداوسیما گفت: نمایشگاه‌های تخصصی محلی برای تبادل دانش فنی و انتقال فناوری است و تولیدکننده باید محصول خود را عرضه کند و توزیع کننده‌های داخلی و خارجی کالا را ببیند و در صورت تمایل منجر به عقد قرارداد شود.

وی با بیان اینکه فروش کالا در نمایشگاه‌های تخصصی جایگاهی ندارد، ادامه داد: در نمایشگاه‌های دوره‌ای مبلمان که در مکان‌های مختلف به غیر از محل دائمی نمایشگاه‌های دائمی تهران و در فواصل مختلف سال برگزار می‌شد, هر کسی که پولی در دست داشت با خرید مبلمان و عرضه در این نمایشگاه‌ها به فکر کسب سود بود.

وی با انتقاد از برگزاری نمایشگاه‌های دوره‌ای مبلمان افزود: این نمایشگاه‌ها بیشتر جنبه فروشگاهی داشت تا نمایشگاه تخصصی، مردم با این تفکر که در این نمایشگاه می‌توانند کالا را ارزان‌تر خریداری کنند مراجعه می‌کردند، در حالی که ۲۰ تا ۳۰ درصد کالا را گران‌تر از فروشگاه خریداری می‌کردند.

عباسی افزود: امسال حدود ۲۱۴ مشارکت کننده داخلی با پروانه کسب در سی و دومین نمایشگاه صنعت مبلمان حضور دارند.

سی و دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی صادراتی صنعت مبلمان تهران از ۱۴ تیر به مدت ۴ روز از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران میزبان تولیدکنندگان مبلمان، صاحبان صنایع، واحدهای صنفی و علاقه‌مندان به این هنر صنعت است.

کد خبر: ۲۲۹٬۷۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha