۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴
 سود سهام ایران ترانسفو مشخص شد

سود سهام ایران ترانسفو مشخص شد

زنجان- در مجمع عمومی سالیانه گروه صنعتی ایران ترانسفو مقرر شد توزیع سود سهام برای هر سهم ۱۰۰ ریال تعیین شود که نسبت به سود توزیع شده سال قبل رشد مناسبی است. 

به گزارش خبرنگار بازار،مجمع عمومی سالیانه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ در روز یکشنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۲ در محل سالن مؤسسه آموزش عالی معین با حضور جمعی از سهامداران حقوقی وحقیقی برگزار شد.

مجمع عمومی سالیانه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ گروه صنعتی ایران ترانسفو با حضور جمعی از سهامداران حقوقی و حقیقی برگزار شد که در این مجمع مقرر شد توزیع سود سهام برای هر سهم ۱۰۰ ریال تعیین شود که نسبت به سود توزیع شده سال قبل برای هر سهم که ۷۰ ریال بوده رشد مناسبی است.

حسین مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (سهامدار عمده شرکت ایران ترانسفو ) که ریاست مجمع را عهده دار بود، اظهار داشت: اجرای طرح‌های توسعه‌ای در گروه صنعتی ایران ترانسفو که به طور مستقیم تحت تحریم‌های ظالمانه آمریکا قرار دارد، جای تشکر و قدردانی دارد.

 سود سهام ایران ترانسفو مشخص شد

وی افزود: ایران ترانسفو به‌عنوان ستاره بی‌تکرار در صنعت کشور و با داخلی‌سازی و بومی کردن دانش ساخت ترانسفورماتور که یک محصول کاملا استراتژیک و حیاتی برای صنعت برق است، توانسته است کشورمان را از لحاظ واردات این محصول بی نیاز کند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی با ابراز خرسندی از اقدامات خوب گروه صنعتی ایران ترانسفو در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: گروه توسعه ملی از طرح‌های توسعه‌ای این مجموعه (تولید ورق هسته و کلیدهای تنظیم ولتاژ، ساخت خودرو برقی) حمایت همه‌ جانبه می‌کند.

در ابتدای مجمع بهزاد ظهیری عضو هیئت مدیره و مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو گزارش مختصری را از وضعیت عملکردی این مجموعه به سهامداران ارائه کرد و گفت: گروه صنعتی ایران ترانسفو به‌عنوان یک شرکت تحت تحریم مستقیم ظالمانه آمریکا توانسته است بیش از نیمی از نیاز ارزی واردات مواد اولیه خود را از محل صادرات به دست بیاورد و این یک اتفاق بزرگ برای این گروه صنعتی محسوب می‌شود.

 سود سهام ایران ترانسفو مشخص شد

وی ابراز کرد: امیدواریم در سال جاری، بیش از ۷۰ درصد ارز مورد نیاز واردات مواد اولیه را از صادرات به دست بیاوریم که قطعاً با همت و غیرت کارگران و پرسنل زحمتکش گروه صنعتی ایران ترانسفو و قراردادهایی که قطعی شده ، این چشم‌انداز دست یافتنی است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو با ارائه گزارشی از فروش ترانسفورماتور ، افزود: در سال گذشته، ایران ترانسفو برنده ۱۰۰ درصدی مناقصات ترانسفورماتورهای توزیع و ۹۰ درصدی ترانسفور ماتورهای فوق توزیع و قدرت در کشور بود که این موضوع نشان دهنده برتری برند گروه و حفظ و افزایش سهم بازار گروه است؛ همینطور در زمینه رضایت مشتری در سال ۱۴۰۱ هدف‌گذاری برمبنای ۹۰ درصد بوده که با افتخار آمار ۹۳ درصدی محقق شد؛ اجرای برنامه میز خدمات مشتریان، این شرایط را برای مشتری فراهم می‌کند که از لحظه ثبت سفارش تا زمان آماده شدن محصول به‌شکل آنلاین وضعیت سفارش خود را رصد کند.

ظهیری گفت: اتفاق خوب دیگری که در سال ۱۴۰۱ رقم خورد امضای تفاهم نامه کارخانه نوآوری برق و انرژی با شرکت ساتکاب بود که برند علمی و آورده اقتصادی خوبی را برای گروه خواهد داشت و ایران ترانسفو به‌عنوان متولی ، راهبری ایده‌های برق و انرژی را در صنعت برق کشور عهده دار خواهد شد. ایشان اولویت برنامه‌ عملکردی سال جاری را تمرکز بر افزایش تولید و ارتقای بهره وری اعلام کرد که خوشبختانه رشد ۱۷ درصدی سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد رشد تولید خوبی در سال جاری رقم خواهد خورد که علاوه بر تحقق شعار سال، درآمد شرکت افزایش خواهد یافت .

وی در پایان تأکید کرد: با اتکا به خداوند متعال و همت و غیرت پرسنل متعهد و سختکوش گروه صنعتی ایران ترانسفو و همینطور با حمایت سهامداران عزیز، قطعاً امسال می‌توانیم پیشرفت‌های چشمگیری را در عرصه صنعت برق کشور و صادرات شاهد باشیم.

 سود سهام ایران ترانسفو مشخص شد

حسن شاهوردی مدیر عامل شرکت امین توان آفرین ساز ( سهامدار عمده شرکت ایران ترانسفو ) که بعنوان ناظر مجمع حضور داشت ، ضمن تشکر اقدامات و عملکرد مالی شرکت ، اظهار داشت بنده به نمایندگی بازنشستگان شریف نیروهای مسلح در این مجمع حضور دارم؛ در این وضعیت اقتصادی حمایت از تولید و توسعه ضرورت دارد.

وی گفت: تمام بنگاه‌های اقتصادی بدون توسعه در عرض چند سال رو به افول حرکت می‌کنند و نگاه ماهم یک نگاه توسعه‌ای است و نباید موضوع توسعه‌‎ای را فراموش کنیم بنابراین از هر گونه اقدامات سرمایه گذاری و بهبود ساختار مالی شرکت ایران ترانسفو حمایت می کنیم.

نماینده سهامداران سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح تصریح کرد: خوشبختانه گروه صنعتی ایران ترانسفو در راستای توسعه حرکت می‌کند و اقدامات خوبی در راستای کسب و کارهای نوآورانه و دانش بنیان انجام داده است.

در ادامه سرکار خانم کشاورزی عضو محترم هیت مدیره و نماینده شرکت ساتکاپ ( سهامدار عمده) که ایشان هم بعنوان ناظر در این مجمع حضورداشت ، گفت: نگاه ساتکاپ یک نگاه حمایتی در افزایش سرمایه و بحث‌های توسعه‌ای است.

وی گفت: ایران ترانسفو به عنوان تولیدکننده ساخت ترانسفورماتور در کشور نقش مهمی را در تأمین برق مطمئن و پایدار در کشور دارد و در همین راستا ما موافق بحث توسعه‌ای این مجموعه است.

 سود سهام ایران ترانسفو مشخص شد

گفتنی است؛ در این مجمع گزارش حسابرسی توسط نماینده شرکت حسابرسی کوشامنش ، قرائت و تمام بندهای آن بررسی ودر نهایت صورتهای مالی تصویب گردید؛ در انتها مبلغ سود سهام برای سال ۱۴۰۱به مبلغ ۱۰۰ ریال برای هر سهم تعیین و به تصویب مجمع سهامداران رسید.

لازم به ذکر است گروه صنعتی ایران ترانسفو به‌عنوان بزرگترین سازنده ترانسفور ماتور در کشور، تامین کننده بیش از ۸۵ درصد نیاز صنعت برق کشور با طراحی و تولید انواع ترانسفورماتورها و رآکتورها می باشد.

کد خبر: ۲۲۹٬۵۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha