۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲
انتظار مردم از دولت ساماندهی بازار گوشت قرمز و مرغ است
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس:

انتظار مردم از دولت ساماندهی بازار گوشت قرمز و مرغ است

حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: وزارت جهادکشاورزی در طول ماه‌های گذشته تا کنون ثبات مدیریت نداشته است، اکنون باید وزیر جهاد کشاورزی جدید قدم‌های مثبتی را بردارد.

به گزراش بازار به نقل از خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، در خصوص افزایش قیمت گوشت قرمز و گوشت مرغ در بازار، گفت: مردم از دولت سیزدهم و وزیر جدید جهاد کشاورزی با توجه به اینکه بخش اعظم مسائل کشور مربوط به امنیت غذایی و تامین غذای مردم است انتظار دارند که مسائل را ساماندهی و این اقلام ثبات قیمت پیدا کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه چرا باید به صورت پیاپی شاهد تلاطم قیمت در بازار گوشت قرمز و گوشت مرغ باشیم، چرا نباید تصمیمات دقیق، جامع، مانع و حساب شده باشند، عنوان کرد: انتظار داریم آقای نیکبخت با برنامه ریزی درست به مسائل ورود کنند و این وضعیت نابسامان و وضعیت دور از انتظار را ساماندهی کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم در نامه‌ها، تلفن ها و مطالب حضور خود با نمایندگان از مسائل حوزه گوشت قرمز، گوشت مرغ و برخی اقلام دیگر گلایه مند هستند، افزود: علی رغم اینکه ده‌ها هزار میلیارد تومان برای بهبود وضعیت و مناسب سازی قیمت اقلام، محصولات غذایی، گوشت قرمز، گوشت مرغ و نان صرف می‌شود شاهد هستیم که رضایت‌مندی در این بخش متناسب با صرف اعتبارات از محل بیت المال و خزانه کشور نیست و مردم از این جهت نگران هستند.

حاجی دلیگانی گفت: وزارت جهادکشاورزی در طول ماه‌های گذشته تا کنون ثبات مدیریت نداشته است، اکنون باید وزیر جهاد کشاورزی جدید قدم‌های مثبتی را بردارد و ما نیز در مجلس شورای اسلامی منتظر این اقدامات هستیم.

کد خبر: ۲۲۹٬۵۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha