۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
موضوعات مهم حوزه انرژی در برنامه هفتم با حضور وزیر نفت بررسی شد
رئیس کمیسیون انرژی مجلس:

موضوعات مهم حوزه انرژی در برنامه هفتم با حضور وزیر نفت بررسی شد

رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: روز گذشته موضوعات مهم مربوط به انرژی در برنامه هفتم توسعه را همچون ناترازی انرژی، سرمایه‌گذاری در این حوزه به‌ویژه بخش نفت و گاز و پتروشیمی و... مورد بررسی قرار دادیم.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، فریدون حسنوند در تشریح جلسه عصر روز گذشته (دوشنبه ۱۲ تیرماه) کمیسیون انرژی مچلس به حضور وزیر نفت و معاونان وی در این کمیسیون جهت بررسی کم و کیف برنامه هفتم توسعه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه برنامه هفتم یکی از برنامه‌های بسیار مهم است، روز گذشته موضوعات مهم مربوط به انرژی در این برنامه را همچون ناترازی انرژی، سرمایه‌گذاری در این حوزه به ویژه بخش نفت و گاز و پتروشیمی، اصلاح الگوی قراردادهای نفتی، بهینه‌سازی مصرف انرژی و... مورد بررسی قرار دادیم.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جلسه امروز با هدف کاهش اختلاف‌نظرها و نزدیک شدن نقطه‌نظرها به یکدیگر برگزار شد، افزود: در این جلسه مقرر شد؛ سیاست‌های ابلاغی به ویژه در برنامه هفتم مدنظر قرار گیرد و البته محدودیت‌ها و مشکلات دولت در اجرای برنامه را نیز لحاظ کنیم.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیش‌بینی افق و آینده حوزه انرژی با هدف اینکه طی ۵ سال آینده وزارتخانه‌های نفت و نیرو و سازمان انرژی اتمی دست بازتری در حوزه‌های مختلف انرژی داشته باشند.

کد خبر: ۲۲۹٬۵۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha