۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
تزریق ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌ راه‌آهن اردبیل - میانه
استاندار اردبیل مطرح کرد:

تزریق ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌ راه‌آهن اردبیل - میانه

اردبیل- عاملی، استاندار اردبیل گفت: با اعتبارات اختصاص یافته به پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه به ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال رسیده و اعتبارات جدیدی به پروژه‌های زیرساختی استان تزریق یافته است.

سیدحامد عاملی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در حال حاضر ۲ هزار و ۷ میلیارد ریال به پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه در نظر گرفته شده و با اعتبارات اختصاص یافته این پروژه طی سه ماه گذشته به چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال رسیده و اعتبارات جدیدی به پروژه‌های زیرساختی استان تزریق یافته است.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: تکمیل نقاط بحرانی و گلوگاهی این پروژه و در نظر گرفتن اعتبارات مورد نیاز برای تحقق اهداف مورد نظر جزو اولویت‌های اساسی بوده و در این زمینه از ۱۶ ماه گذشته اقدامات جدی و اساسی برای اختصاص اعتبارات مورد نیاز در دستور کار بوده است،به طوری که ۲۴۳ میلیارد تومان اختصاص یافته مربوط به آذر ماه بوده و در مجموع طی سه ماه گذشته ۴۵۰ میلیارد تومان به پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه در نظر گرفته شده است.

عاملی خاطرنشان کرد: این پروژه از سال ۸۴ آغاز شده و طی ماه‌های اخیر تمرکز اساسی برای اجرای گلوگاه‌ها و نقاط سخت این پروژه ریلی مبنای کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: این طرح در ۱۲ قطعه در حال اجراست که ۳۵ درصد مربوط به منطقه کوهستانی، ۴۵ درصد تپه ماهور و ۲۰ درصد دشت‌های اردبیل در جال اچراست.

استاندار اردبیل ادامه داد: اهمیت به پروژه ریلی راه‌آهن اردبیل با توجه به مطالبه مهم استانی در دستور کار قرار گرفته که امید می‌رود با تلاش‌های به عمل آمده طی امسال این پروژه را به پایان رسانده و با رفع موانع و مشکلات پروژه به تمامی اهداف خود در این زمینه برای خدمت به مردم جامه عمل بپوشانیم.

وی با اشاره به اینکه تکمیل و ارتقای زیرساخت‌ها برای پیشرفت استان حائز اهمیت بسیار است، گفت: تزریق اعتبارات جدید به پروژه‌های مهم استانی از اهم مواردی است که باید مورد توجه واقع شود چرا که در حال حاضر به عنوان یکی از راهبردهای مهم و اساسی به دنبال تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام برای دستیابی به اهداف مورد نظر هستیم.

کد خبر: ۲۲۹٬۴۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha