۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۷
۳۶ هزار واحد صنفی در استان سمنان وجود دارد
رئیس صمت استان سمنان در گفتگو با بازار:

۳۶ هزار واحد صنفی در استان سمنان وجود دارد

سمنان- احمدی، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت سمنان با بیان اینکه ۳۶ هزار واحد صنفی در استان وجود دارد، گفت: ۹۰ هزار نفر در این واحدهای صنفی ارتزاق می‌کنند.

یادگار احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه ۳۶ هزار واحد صنفی در استان سمنان وجود دارد، ابراز کرد: ۵۱ هزار و ۴۷۳ بازدید از اصناف سراسر استان سمنان طی یکسال اخیر در مجموعه صمت استان سمنان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه ۹۰ هزار نفر در اصناف استان سمنان مشغول به کار هستند، ابزار کرد: خوشبختانه اصناف استان سمنان بیشترین همراهی را در اجرای سیاست های وزارت صمت در استان دارند.

رئیس صمت استان سمنان با بیان اینکه بازرسی های اصناف در سال گذشته سبب تشکیل سه هزار و ۱۳۰ پرونده شده است، ابراز کرد: مجموعاً ۳۰ بازرس در مجموعه صمت استان بر اصناف نظارت دارند.

احمدی با بیان اینکه یک هزار و ۸۸۸ گزارش واصله در خصوص تخلفات اصناف در استان مورد رسیدگی قرار گرفته است، بیان داشت: سه هزار و ۳۴۸ مورد تخلفات اصناف در استان محرز و برای رسیدگی به تعزیرات ارجاع داد هشده است.

وی با اشاره به حمایت های صورت گرفته از صنایع و واحد های تولیدی استان سمنان نیز توضیح داد: در یک سال اخیر سه هزار و ۴۹۰ میلیارد تومان وام رونق تولید و بند الف تبصره ۱۸ قانون تولید و اشتغال در استان پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت سمنان گفت: ۲۸۵ واحد تولیدی استان در یک سال اخیر از تسهیلات تبصره ۱۸ قانون اشتغال و تولید بهرهمند شده و روند اعطای تسهیلات همچنین نیز ادامه دارد.

کد خبر: ۲۲۹٬۴۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha