۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
اعطای تسهیلات بانکی با نرخ سود ۶ درصد به واحدهای تولیدی روستایی ورامین
در گفتگو با بازار خبر داد؛

اعطای تسهیلات بانکی با نرخ سود ۶ درصد به واحدهای تولیدی روستایی ورامین

ورامین - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین بااشاره به جزئیات پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی روستایی ورامین از اعطای تسهیلات بانکی با نرخ سود شش درصد به این واحدهای تولیدی خبر داد.

حسن میرزایی در گفتگو با خبرنگار بازار، از بهره مندی واحدهای تولیدی صنفی و صنعتی روستایی ورامین از تسهیلات بانکی خبر داد و اظهار داشت: متقاضیان استفاده از تسهیلات بانکی با نرخ سود شش درصد می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

میرزایی با بیان اینکه که افراد متقاضی دریافت تسهیلات می توانند برای ثبت نام به آدرس اینترنتی www.kara.mcls.gov.ir مراجعه و مراحل ثبت نام را تکمیل کنند، گفت: ارائه این تسهیلات بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین در خصوص واحدهایی که می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند، بیان داشت: واحدهای صنعتی و صنفی که در حوزه پوشاک، کفش، مصنوعات چرمی، مبلمان، مصنوعات چوبی، فرش دستباف، دستبافته ها، ساخت ماشین آلات و ادوات مکانیزاسیون کشاورزی، فرآوری محصولات معدنی در مقیاس کوچک، بازیافت و صنایع دستی فعالیت دارند می‌توانند از تسهیلات بانکی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه این تسهیلات با توجه به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تهران ارائه خواهد شد، عنوان داشت: واحدهای تولیدی مشمول که تاکنون در سامانه کارا ثبت نام نکرده‌اند، در اولویت بررسی و دریافت این تسهیلات می باشند.

کد خبر: ۲٬۲۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha