۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
دولت و مجلس موظف به حمایت از منابع انسانی صنعت نفت هستند
عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه:

دولت و مجلس موظف به حمایت از منابع انسانی صنعت نفت هستند

عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: دولت و مجلس باید از نیروهای صنعت نفت حمایت کند، البته ما خود را موظف می‌دانیم در برنامه هفتم توسعه از منابع انسانی صنعت نفت حمایت کنیم.

به گزارش بازار، رمضانعلی سنگدوینی امروز (دوشنبه، ۱۲ تیرماه) در آیین امضای تفاهم‌نامه طرح افزایش استحصال گاز اتان ۹ پالایشگاه مجتمع گازی پارس جنوبی، اوجی را یکی از موفق‌ترین وزیران دولت دانست و اظهار کرد: امروز ۶۰ تا ۶۵ درصد بودجه کشور از سوی صنعت نفت تأمین می‌شود که این خود مقوله بسیار پر اهمیتی است.

وی با اشاره به اینکه صنعت نفت امروز متخصص‌ترین و متعهدترین نیروها را در اختیار دارد، افزود: هم دولت و هم مجلس باید از این نیروها حمایت کنند، البته ما خود را موظف می‌دانیم که در برنامه هفتم توسعه از منابع انسانی صنعت نفت حمایت کنیم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه، راه نجات اقتصاد کشور را ورود بخش‌خصوصی به صنعت و در عین حال اعتماد و اطمینان به آن دانست و اظهار کرد: باید بخش‌ خصوصی را وارد میدان کنیم و برای سوددهی این بخش امنیت سرمایه‌گذاری آنها نیز تأمین شود.

سنگدوینی تولید بنزین، گازوئیل و گاز در کشور را مرهون زحمات نیروی انسانی صنعت نفت دانست و گفت: با حمایت از نیروی انسانی صنعت نفت و ورود بخش‌خصوصی داخلی و خارجی به این صنعت، آینده خوبی را برای صنعت نفت پیش‌بینی می‌کنیم.

کد خبر: ۲۲۹٬۳۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha