کمبود عرضه دام روز به روز قیمت گوشت را بالا می برد
عید قربان بازار گوشت را ملتهب کرد؛

کمبود عرضه دام روز به روز قیمت گوشت را بالا می برد

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از کاهش عرضه گوشت گوسفندی از پس از عید قربان خبر داد.

نساء کروندی؛ بازار، علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص وضعیت گوشت گوسفندی در بازار از نظر قیمت و میزان عرضه، اظهار داشت: اکنون چالشی که همکاران ما با آن روبرو هستند کاهش عرضه دام است که تهیه آن بسیار سخت شده است.

وی با بیان اینکه از پس از عید قربان این مشکل به وجود آمده است، افزود: این چالش به وجود آمده سبب شده که قیمت گوشت گوسفندی به صورت روزانه افزایش یابد و بازار را ملتهب کند.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به وضعیت بد اقتصادی که امروز خانواده ها با آن روبرو هستند، بیان کرد: گره این مشکل به دست مسئولین دولتی باز می شود که باید برای کاهش فشار برخانواده ها جهت تهیه گوشت و کاهش التهاب بازار چاره ای بیندیشند.

ملکی در خصوص کاهش تمایل واحدهای عرضه گوشت به ادامه فعالیت در این صنف گفت: با تداوم این مشکلات و عدم مدیریت آن، همچنین مشکلات مالیاتی که گریبان گیر همه صنوف شده است، قطعا بازدهی این کار کاهش یافته و تمایل به فعالیت در این صنف نیز کاهش پیدا می کند.

به گزارش بازار در عید قربان نرخ مصوب عرضه گوشت ۱۸۰ هزار تومان اعلام و میزان راس گوسفند تامین شده برای این روز ۱۰ هزار راس عنوان شد که در مقایسه با سال گذشته که ۷ هزار راس بود با افزایش میزان تامین روبرو بودیم.

کد خبر: ۲۲۹٬۳۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha