۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
۳۵ درصد از مشترکان خانگی پاداش مدیریت مصرف دریافت کردند
سخنگوی صنعت برق:

۳۵ درصد از مشترکان خانگی پاداش مدیریت مصرف دریافت کردند

سخنگوی صنعت برق گفت: از ابتدای اجرای طرح پاداش صرفه جویی مشترکان خانگی در سال جاری، ۳۵درصد از این مشترکان مشمول دریافت پاداش مدیریت مصرف شدند.

به گزارش بازار، مصطفی رجبی مشهدی گفت: در روزهای گذشته، افزایش دمای هوا، افزایش مصرف برق در کشور را در پی داشته است، اما با اجرای طرح پاداش صرفه‌جویی، ۳۵ درصد از مشترکان خانگی توانستند مشمول دریافت پاداش مدیریت مصرف شوند.

رجبی مشهدی با بیان اینکه در این مدت توانسته ایم ۲۲۰ میلیارد تومان پاداش مدیریت مصرف به بخش خانگی پرداخت کنیم، گفت: مبلغ این پاداش‌ها در قبوض درج شده و مشترک از قبض رایگان یا بستانکار برخوردار شده است و در واقع از حدود ۲۱ میلیون قبض صادره، ۷میلیون و ۳۵۰ هزار قبض مشمول پاداش مدیریت مصرف شده است.

وی افزود: با توجه به گرمای هوا و ضرورت تامین برق مشترکان در بخش‌های گرمسیری و همچنین سایر نقاط کشور، از همه مشترکان درخواست می کنیم که نسبت به کاهش مصرف خود به منظور تامین پایدار برق برای همه هموطنان عزیز اقدام کنند.

سخنگوی صنعت برق تصریح کرد: امسال مشترکان پرمصرف هم مشمول دریافت پاداش کاهش مصرف می‌شوند، لذا از آنها درخواست می‌کنیم در مصرف برق خود دقت لازم را داشته باشند، چرا که در صورت عدم رعایت و کاهش مصرف، تعرفه آنها به صورت پلکانی افزایشی محاسبه خواهد شد که برای جلوگیری از صدور قبض‌های سنگین و کمک به تامین برق سایر مشترکان، لازم است مصرف برق خود را مدیریت کنند.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران در پایان اظهار داشت: در هفته گذشته عدد ۶۸ هزار و ۵۴ مگاوات را به عنوان بالاترین میزان تقاضای مصرف برق از ابتدای سال جاری تا کنون پشت سر گذاشتیم و پیش‌بینی ما این است که در این هفته گرم با همکاری خوب مردم از عدد ۶۹هزار مگاوات با موفقیت عبور کنیم.

کد خبر: ۲۲۹٬۲۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha