۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
درآمد ۶۳۰ میلیارد تومانی بانک سینا در خردادماه از محل تسهیلات اعطایی

درآمد ۶۳۰ میلیارد تومانی بانک سینا در خردادماه از محل تسهیلات اعطایی

بانک سینا در سومین ماه از سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی خود به درآمد ۶۳۰ میلیارد تومانی دست پیدا کرد.

به گزارش بازار به نقل از بانک سینا، بانک سینا با سرمایه ثبت شده دو هزار و ۵۳۸ میلیارد تومانی و ارزش بازار نه‌هزار و ۶۳۰ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد توانست از بخش‌های تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری، اوراق بدهی و کارمزد درآمد کسب کند.

بانک سینا در سومین ماه از سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی خود به درآمد ۶۳۰ میلیارد تومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این بانک در خردادماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد ۱۰ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۲۵ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد. از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی «وسینا» در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش را تجربه کرده است.

عمده‌ترین درآمد «وسینا» در خردادماه متعلق به «مرابحه» و مبلغ به ثبت رسیده در این بخش برابر با ۵۱۱ میلیارد تومان بود. درآمدی که بانک سینا از بخش «مرابحه» به همراه داشت ۸۱ درصد از کل درآمدهای شناسایی‌شده در خردادماه را به خود اختصاص داد. از دیگر بخش‌های درآمدزا از قسمت تسهیلات اعطایی می‌توان به «جعاله» و «فروش اقساطی» با ۳۵ و ۳۱ میلیارد تومان اشاره کرد. بخش‌های نام‌برده نیز ۶ و ۵ درصد از کل درآمد ماهانه را در اختیار داشته‌اند.

کد خبر: ۲۲۹٬۲۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha